BYD Tang Final Edition | 2x Marstek Venus 5.12KW | HW P1 | Homey Pro 2023
een 3,5" had heeft altijd een adapter nodig want de usb poort kan geen 12 volt leveren terwijl de hd dit wel nodig heeft
Voor zover ik weet zijn ze praktisch allemaal met adapter.
Dit omdat de poort niet genoeg stroom kan leveren om een grote schijf aan te zwengelen.
De 2.5" versies kunnen nog wel zonder adapter
Dit omdat de poort niet genoeg stroom kan leveren om een grote schijf aan te zwengelen.
De 2.5" versies kunnen nog wel zonder adapter
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat dacht ik al...hmm toch wel stom dat ze haast nooit bij de specs zetten dat er een adapter bij zit/moet/hoor.
Naja, in ieder geval bedankt!
Volgens mij krijg je die er altijd bij.b03tz schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:26:
Dat dacht ik al...hmm toch wel stom dat ze haast nooit bij de specs zetten dat er een adapter bij zit/moet/hoor.
Behalve als je een lege case besteld natuurlijk
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja ik heb een "Advance Externe kast 3,5" besteld bij PixMania..
En daarbij een "Western Digital CAVIAR SE - 160GB - 7200RPM - 8 MB"
Ik zie wel, beide zou me niet uitmaken maar hij zal er wel bij zitten :-)
En daarbij een "Western Digital CAVIAR SE - 160GB - 7200RPM - 8 MB"
Ik zie wel, beide zou me niet uitmaken maar hij zal er wel bij zitten :-)
Gaar is dat altijd bij externe drive casings. Dikke adapter erbij. Laatst bij Computerland was de adapter net zo groot als de behuizing.
Ik heb er eentje gekocht met interne voeding. Tevens zou er een dvd-burner in passen. Hij is natuurlijk iets zwaarder en iets groter maar dat werkt wel zo lekker uiteindelijk.
Ik heb er eentje gekocht met interne voeding. Tevens zou er een dvd-burner in passen. Hij is natuurlijk iets zwaarder en iets groter maar dat werkt wel zo lekker uiteindelijk.
Hmm, ik hoop niet dat de adapter echt heel groot is...aangezien ik ook al een adapter mee moet slepen voor mn laptop zelf...en dan zeker ook nog zo een voor de hardschijfPixal schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:54:
Gaar is dat altijd bij externe drive casings. Dikke adapter erbij. Laatst bij Computerland was de adapter net zo groot als de behuizing.
Let's not hope so
Pagina: 1