[OOo1.1.4] Inhoudsopgave aanpassen

Pagina: 1
Acties:

• DaBARDmaN
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02-2025
Ik werk al een tijdje met OpenOffice 1.1.4 (ja me stage bedrijf wil niet 1 2 3 upgraden?) en heb al even gezocht, maar kan nergens vinden hoe ik de automatisch toegevoegde Index ofwel Inhoudsopgave voor mijn document kan aanpassen.

Ik vind de stippeltjes die worden weergegeven tot aan de pagina waarop een bepaald hoofdstuk zich bevindt niet al te mooi. Dit wordt namelijk erg druk als je verschillende grotes voor de hoofdstukken, paragrafen en subparagrafen gebruikt.

Iemand een idee? Of kan dit al in OOo2?

| Dell XPS M1710 |

• DaBARDmaN
Blijkbaar weet niemand dit, en is dit gewoon onmogelijk..
Heb er tot op heden geen oplossing voor kunnen vinden. Ik kan alleen net voodat ik ga printen bijvoorbeeld handmatig de index wijzigen, maar dan is hij niet meer dynamisch.

| Dell XPS M1710 |

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Rechtermuisklik op je index en dan edit. Je kunt diverse stijlen kiezen voor je index, speel eens wat met die opties. Werkt voor 1.1.x en voor 2.0.x. Volgens mij werkte het met MS Word op eenzelfde manier.
Zie ook documentation.openoffice.org aangezien daar nog handleidingen van OOo1.1.x op staan. Je vindt ze ook elders op internet en via het onofficiele forum (www.oooforum.org) die ook op documentation.openoffice.org staat vermeldt.
Zelf zoeken en verder kijken dan je neus lang is wil vaak nog wel eens helpen ;)

• DaBARDmaN
Ik had natuurlijk al met de Edit gespeeld, en ook verschillende aanpassingen gedaan. Maar tot op heden heb ik de opvulling van 'dots' in de index nog niet weten te verwijderen?
Verschillende handleidingen gelezen, maar misschien door het Engels heb ik over de juiste instructie heen gelezen? Tot op heden nog geen resultaat, maar ik zal eens op de fora kijken.

| Dell XPS M1710 |