Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11 07:00
Voor de PSP hebben ze een programma bedacht om het RTL nieuws op de PSP te uploaden om zo het nieuws te kunnen bekijken.

Leuk leek me, alleen heb ik geen PSP maar wel een PDA met hierop de betaplayer (TMCP). Het programma is te downloaden via rtlnieuws.nl maar werkt na installatie niet als er geen psp op is aangesloten. Heeft hierop iemand al iets gevonden om bv naar SD te kunnen wegschrijven en zonder PSP het nieuws te kunnen zien?

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-11 13:49
De huidige versie van TCPMP kan de streams nog niet afspelen (nee ook niet met de AVC plugin), ik heb het zelf getest en je moet nog even wachten tot eind juni, dan is er een nieuwe versie van TCPMP uit en gaat het (bijna zeker) werken.

Ik ga denk ik nog wel een programma schrijven om het op sd kaart te zetten, dan zal ik het bekend maken (als het legaal is tenminste).

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!