I reject your reality and substitute my own!
In ieder geval blijkt het verstandig te zijn om er meer geheugen in te zetten, ik heb begrepen dat 128 MB echt veel te weinig is voor Tiger. Ik weet niet wat de max is, maar kijk of je er 512 MB RAM in moet krijgen.
Voor de rest zou het geloof ik dan wel moeten lukken. Stick weet ik niet.
Voor de rest zou het geloof ik dan wel moeten lukken. Stick weet ik niet.
Ik heb een iBook G3 600 (die btw te koop staat
) met 640 MB. Daar draait OSX 10.4.6 perfect op ! Je moet natuurlijk geen wereldschokkende prestaties verwachten maar voor lekker in de tuin internetten, word e.d. werkt het goed.
De enige reden waarom hij te koop staat is dat ik hem wil vervangen voor een MacBook
De enige reden waarom hij te koop staat is dat ik hem wil vervangen voor een MacBook
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
ricost schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:14:
Ik heb een iBook G3 600 (die btw te koop staat) met 640 MB. Daar draait OSX 10.4.6 perfect op ! Je moet natuurlijk geen wereldschokkende prestaties verwachten maar voor lekker in de tuin internetten, word e.d. werkt het goed.
offtopic:
moet ie kosten ? mkanon at gmail
moet ie kosten ? mkanon at gmail
I reject your reality and substitute my own!
u got mail
(sorry mods)
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
ik heb een iBook G3 500 MHz met 384 (128 + 256) MB Ram, en dat werkt aardig. Alleen sommige film stotteren (somige codecs zijn net te zwaar), maar voor de rest is er prima op te werken.
Pagina: 1