Toon posts:

Laptop tot 1700/1800 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een Game Laptop, die games als half life 2, CoD 2 kan draaien zonder "grote" problemen. Ook moet hij redelijke goed zijn voor kantoor applicaties, maar als hij games als HL2 kan draaien gok ik dat hij daar vast ook wel goed in zal zijn.

Alleen ik kan er niet zoveel vinden, ik had de acer apsire 5652( T2300, 2gbram, go7600) gezien, maar die processor lijkt me toch wat te licht... voor games als half life2.

Nou is mijn vraag weten mensen hier een bedrijf (regio ZH) of een internet bedrijf waar ik laptops kan vinden die niet te duur (!!!) en toch redelijke game prestaties hebben?

Alsvast bedankt!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als ik me niet vergis heeft die Intel een 1.66GHz Coreduo erin hangen. Waarom zou dat ding in godesnaam te traag zijn (staar je niet blind op GHz ze zeggen tegenwoordig geen reet meer).
Kijk hier eens: http://www.tweakers.net/pricewatch en kijk eens welke notebooks binnen je budget vallen, dan kun je er vast wel wat leuke tussen vinden.

Voor winkels kun je natuurlijk gewoon in de shopsurvey kijken.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Het is hier geen helpdesk en we stellen het bovendien op prijs als je minimaal in het juiste subforum gaat kijken, daar de FAQ doorleest en dan een paar relevante actieve topics bekijkt.

Voor meer info over hoe het hier op GoT eraan toe gaat zou ik je naar de registratievoorwaarden (waar je je al mee accoord en bekend verklaard hebt...) willen verwijzen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.