Toon posts:

Laptop @ mediamarkt

Pagina: 1
Acties:
  • 12.407 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ga vanavond een laptop halen en nu ben ik nieuwsgierig of de mediamarkt een mooi in de aanbieding heeft deze week. Weet iemand dit?

In dat achterlijke krantje met die achterlijke van Gaal ;) staan alleen maar mobiele telefoons en tom toms deze week..

Alvast hartelijk dank.

• jochie79
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:31
op de site van de mediamarkt kan je ook de aanbiedingen per vestiging zien

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

De laptops bij de media markt zijn vaak van mindere kwaliteit, ik heb er ook een keer een gekocht daar van fujitsu siemens. De behuizing kraakte, plastic-feel en was totaal niet stijf.

Nou heb ik er een van MSI, gekocht bij een webwinkel. Magnesium behuzing, die vrij stijf is en goed warmte geleid.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:24

Theo

moederbord

ik denk dat je zelf gewoon moet kijken in de winkel zelf, of even op de site.

Nu met WP, PV, EV en PC

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 11:52

bonzz.netninja

Niente baffi

Bartjuh schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:46:
De laptops bij de media markt zijn vaak van mindere kwaliteit, ik heb er ook een keer een gekocht daar van fujitsu siemens. De behuizing kraakte, plastic-feel en was totaal niet stijf.

Nou heb ik er een van MSI, gekocht bij een webwinkel. Magnesium behuzing, die vrij stijf is en goed warmte geleid.
....dude....dat heeft dan toch niks met Mediamarkt te maken maar met fujistu......en sowieso, 'zijn vaak' is nogal generaliserend op basis van alleen jouw eigen ervaring

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:05

DarkSide

theres no place like ::1

:? Je gaat er toch naar toe vanavond :? Dus kijk je daar toch? En als je al in je hoofd heb welke LT je wilt hebben zijn er vast goedkopere adressen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Tsja die site....
erg betrouwbaar issie niet en er staan ook al geen prijzen op.

Verwijderd

zou je je niet beter eerst verdiepen in de materie voordat je zo snel een grote aankoop doet? niet dat je later spijt krijgt van de aanschaf
(het is maar een hint)

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-01 19:41
Bartjuh schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:46:

De MM in Den Haag doet tegenwoordig ook Macbook Pro`s verkopen! Dat wil ik niet mindere kwaliteit noemen...... (alhoewel de whine zelfs @ MM hoorbaar is!)

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:27
Mediamarkt verkoopt prima laptops... heb er mijn HP Compaq NX8220 ook vandaan. Super ding. :)

Bovendien is de service van MM super. Maarja ze verkopen inderdaad ook laptops van budget merken... ligt dan meer aan het merk dan aan de mediamarkt.

• DarkSide

DarkSide

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:48:
Tsja die site....
erg betrouwbaar issie niet en er staan ook al geen prijzen op.
De folders met prijzen staan er gewoon. En ook de aanbiedingen van de MM in jouw stad staan er.
http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/44/ (is voorbeeld van a'dam met laptop in aanbieding)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
DarkSide schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:54:
[...]

De folders met prijzen staan er gewoon. En ook de aanbiedingen van de MM in jouw stad staan er.
http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/44/ (is voorbeeld van a'dam met laptop in aanbieding)
Momenteel zijn er geen lokale aanbiedingen bij Media Markt Heerlen.

Momenteel zijn er geen lokale aanbiedingen bij Media Markt Maastricht.

Zo snugger was ik dus ook nog wel... :>

MAar ik zal wel gewoon gaan kijken dan vanavond...

Kan iemand mij dan iig vertelen welke merken een absolute no-go zijn???

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

bonzz.netninja schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:48:
[...]
....dude....dat heeft dan toch niks met Mediamarkt te maken maar met fujistu......en sowieso, 'zijn vaak' is nogal generaliserend op basis van alleen jouw eigen ervaring
Nee, ook met hun inkoopbeleid. Marge gaat voor kwaliteit.

Ga maar eens al die laptops na die er staan... kijk eens naar de behuizingen, pak ze eens vast. Zijn allemaal stuk voor stuk cheapie plastic dingen. En ze verkopen ook alleen maar Intel, ook zoiets raars. Je hebt alle keuze daar hoor 8)7

Verwijderd

heb ik inderdaad ook, heb een LCD gekocht in mediamarkt, een 19" LG. Heb geen last van dode pixels, maar er zit zo'n vreemd bobbeltje op het scherm zelf, een plek waar de bovenste coating gelijk een stukje te dik uitgevoerd is. Of dit toeval is of niet weet ik niet, storen doet het in ieder geval niet (je kan het amper zien)

Aangezien ze in prijs zoveel lager zitten dan een doorsneewinkel, ga ik ervan uit dat ze vaak de oude stocks opkopen, en dus geen minderwaardige, maar gewoon lichtelijk verouderde producten kopen (gelijk je in de makro ziet, bijna alles wat ginder in ster/kroon verschijnt is meestal al een serieus eindje op de markt, zegt echter niets over de kwaliteit ervan...).

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
Bartjuh schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:01:
[...]

Nee, ook met hun inkoopbeleid. Marge gaat voor kwaliteit.

Ga maar eens al die laptops na die er staan... kijk eens naar de behuizingen, pak ze eens vast. Zijn allemaal stuk voor stuk cheapie plastic dingen. En ze verkopen ook alleen maar Intel, ook zoiets raars. Je hebt alle keuze daar hoor 8)7
fujitsu-siemens, acer, asus, msi, hp?
Nou moet je niet gaan overdrijven met cheapie plastic dingen.

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie het al, de meningen zijn weer sterk verdeeld :D

Heb iig 3 jaar geleden een Gericom gekocht bij mediamarkt in Duitsland, dat doen we dus nooit meer iig :'(

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07-2025
Mediamarkt is niet geweest meer wat het is..
Alleen maar oude artikelen, én dan zit er soms iets nieuws tussen in,
Maar al die prijzen zijn belachelijk hoog, voorbeeld:

Plasmscherm:
Samsung PS41D52S

Mediamarkt: 2000 euro
Internetwinkel: 1600-1700 euro

Laurens

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:24

Theo

moederbord

lvrijn schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:46:
Plasmscherm:
Samsung PS41D52S

is MM dan zo duur, of zijn die anderen zo goedkoop ??:+

als je echt op zoek ben naar een laptop zou ik eerst zelf kijken wat je wilt. Wil je en dikke prestaties of een dikka accutijd, wil je 17" of 12" enz. Als je dat allemaal weet moet je eens op zoek gaan naar een paar modellen, en pas daarna ga je zoeken waar je het bst één van die modellen kunt aanschaffen.

De MM heeft maar een paar laptops, terwijl er honderden soorten zijn. Je heb dus een veel grotere kans om een (voor jouw) goede laptop te vinden als je eerst gaan zoeken, ipv direct een winkel binnen te lopen en daar maar eens te kijken welke je koopt. Ik weet zeker dat je beter uit bent als je eerst zelf zoek en daarna pas koopt...
Je heb het hier immers wel over (ongeveer) duizend euro, en niet over een euro voor een kroketje.

Nu met WP, PV, EV en PC

Verwijderd

lvrijn schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:46:
Mediamarkt is niet geweest meer wat het is..
Alleen maar oude artikelen, én dan zit er soms iets nieuws tussen in,
Maar al die prijzen zijn belachelijk hoog, voorbeeld:

Plasmscherm:
Samsung PS41D52S

Laurens
Dat klopt dat Internet winkels soms goedkoper zijn, die hoeven ook minder kosten te maken omdat ze vaak geen winkel hebben.

• DarkSide

DarkSide

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:30:
[...]

Dat klopt dat Internet winkels soms goedkoper zijn, die hoeven ook minder kosten te maken omdat ze vaak geen winkel hebben.
Dat is ook het mooie van internet winkels. Je moet gewoon goed kijken. Voordeel van winkels is dat je soms wat makkelijker garantie kan claimen. En dat je direct contact met iemand hebt (al dan niet bekwaam). Ikzelf heb mijn tft schermpje ook bij MM vandaan. Hij was wel duurder dan op internet, maar daar moest ik nog 40,- pixel garantie bijkopen en 2 weken wachten op levertijd. Bij MM zit standaard pixelgarantie en kan ik hem in 2 weken omruilen, en meteen meenemen. In dat geval betaalde ik liever 15,- meer dan op internet.

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:55
Hier in mediamarkt in belgië kan je zelfs terug gaan met een laptop/tft die vb slechts 1 luie pixel heeft! Voor zo'n service mag je toch al eens iets extra betalen tov online shops die meestal totaal geen service na verkoop leveren. (regel het maar met de fabrikant krijg je dan te horen)

En mediamarkt = slechte laptops is gewoon pure onzin, precies alsof mediamarkt die laptops zelf maakt 8)7 ; moesten ze enkel maar dure laptops aanbieden zou iedereen klagen dat ze veel te duur zijn en als ze dan goedkope laptops aanbieden (die uiteraard minder stevig zijn) is het ook weer niet goed... wat wil je dan eigenlijk.

Ik ga volgende maand na de examens op zoek naar een laptop en mediamarkt zal zeker de eerste winkel zijn waar ik ga kijken.

• middelburg
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-11-2025
.Memphis. schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 10:48:
Hier in mediamarkt in belgië kan je zelfs terug gaan met een laptop/tft die vb slechts 1 luie pixel heeft! Voor zo'n service mag je toch al eens iets extra betalen tov online shops die meestal totaal geen service na verkoop leveren. (regel het maar met de fabrikant krijg je dan te horen)

En mediamarkt = slechte laptops is gewoon pure onzin, precies alsof mediamarkt die laptops zelf maakt 8)7 ; moesten ze enkel maar dure laptops aanbieden zou iedereen klagen dat ze veel te duur zijn en als ze dan goedkope laptops aanbieden (die uiteraard minder stevig zijn) is het ook weer niet goed... wat wil je dan eigenlijk.

Ik ga volgende maand na de examens op zoek naar een laptop en mediamarkt zal zeker de eerste winkel zijn waar ik ga kijken.
Mediamarkt kleedt haar laptops wel uit: vergelijk de Haier H51 aanbieding van Mediamarkt eens met de specificaties met van de officiele site: http://www.ithaier.nl/productdetail.php?show=2&prod=5
Specifications
CPU: CM370 ipv CM 380
Memory RAM: 256 mb ipv 512 mb

Jammer genoeg ben je bij Mediamarkt verplicht Windows XP erbij te nemen. Officieel wordt de H51 aangeboden zonder OS

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

middelburg schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 11:36:
[...]

Mediamarkt kleedt haar laptops wel uit: vergelijk de Haier H51 aanbieding van Mediamarkt eens met de specificaties met van de officiele site: http://www.ithaier.nl/productdetail.php?show=2&prod=5
Specifications
CPU: CM370 ipv CM 380
Memory RAM: 256 mb ipv 512 mb

Jammer genoeg ben je bij Mediamarkt verplicht Windows XP erbij te nemen. Officieel wordt de H51 aangeboden zonder OS
huh huh. :z
jij denkt dat mm een paar mensen in dienst heeft die uit elke laptop 256mb geheugen gaan halen en die windows er voor je op gaan zetten :?
dit zijn gewoon laptops die bij haier zo worden gemaakt om meer markt te veroveren en goedkoop worden aangeboden, heeft helemaal niets met mm te maken.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Bij mediamarkt in brussel hebben ze er een ganse boel staan die draaien dus die kan je goed bekijken, specs nazien, look en feel, scherm helderheid enzo.
Wel handig als je een notebook wil kopen en die eerst eens wil gezien hebben.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Sorry maar dit is niet de manier om een topic te openen :z

gebrek aan inzet/dicht

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.