Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook 2003] Distributielijsten exporteren

Pagina: 1
Acties:
  • 868 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe momenteel het systeem beheer voor een groot bedrijf. Ze maken hier allemaal gebruik van Outlook 2003. Er is momenteel (nog) geen Exchange server. Alle email wordt opgehaald via pop accounts. De *.pst bestanden staan op de locale pc's.

Nu is hier een afdeling die letterlijk honderden email adressen heeft ogeslagen in contactpersonen. Met deze contactpersonen hebben ze Distributielijsten gemaakt. In sommige gevallen bestaan deze Distributielijsten ook weer uit Distributielijsten. Als ik deze lijsten ga exporteren is er niks aan de hand. Bij het importeren kom ik ook gen rare dingen tegen.

Alle emailadressen zijn bekend binnen Outlook behalve de email adressen uit de Distributielijsten binnen in een andere Distributielijsten. Weet iemand hoe ik een complete export kan maken van de distributielijsten inclusief alle email adressen? Met alle gegevens er in? Alle meerlaagse distributielijsten opnieuw maken is eigenlijk geen optie omdat dat ergewoon teveel zijn.

alvast bedankt _/-\o_

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm. Ik heb het opgelost. Ben er uren mee bezig geweest. Naar lang zoeken hier en met google heb ik niks kunnen vinden dus heb alle groepen met de hand geëxporteerd en opnieuw geinporteerd. Daarna heb ik de groepen die uit groepen bestaan opnieuw gemaakt.

Dit is echt #!@!!$% werk. Als iemand nog een andere oplossing weet dan hoor ik het graag. Ik hoop ook dat niemand van jullie dit ooit hoeft te doen :P

Verwijderd

Inderdaad hier kan je niks over vinden.

Leuk he microsoft!!

Verwijderd

this must be a first : het kicken van een drie jaar oud topic voor frustratieventilatie.

Dit topic is gesloten.