ik heb onderstaande CSS. Dit werkt goed in Firefox. Met Firefox krijg ik een scrollbalk. Met IE valt de DIV vacatures half buiten beeld.
Is het zo op te lossen dat IE ook een scrollbalk geeft zodat de DIV vacatures altijd helemaal in beeld is? Doordat er geen scrollbalk is in IE zie ik de DIV vacatures maar voor de helft.
Wanneer ik position: relative; op absolute zet, verspringt de DIV naar links.
Wie kan me helpen?
Is het zo op te lossen dat IE ook een scrollbalk geeft zodat de DIV vacatures altijd helemaal in beeld is? Doordat er geen scrollbalk is in IE zie ik de DIV vacatures maar voor de helft.
Wanneer ik position: relative; op absolute zet, verspringt de DIV naar links.
Wie kan me helpen?
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| body { background-attachment: fixed; background-image: url("../afbeeldingen/bglogo.gif"); background-repeat: no-repeat; background-position: left bottom; margin: 0px; padding: 0px; overflow: auto; } #vacatures{ width: 293px; height: 301px; float: right; margin-right: 0; top: 316px; position: relative; background-image: url("../afbeeldingen/vacatures-trans.png"); background-repeat: no-repeat; background-position: left top; } |
[ Voor 3% gewijzigd door André op 17-05-2006 13:16 . Reden: code blokken toegevoegd ]