Toon posts:

"Telefoonboek voor films"

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ik zou graag op mijn pc al de films die ik heb willen bijhouden. Dit doe ik nu in een simpel "word" bestand en zet zo al mijn films op volgorde. Weet iemand misschien een andere manier of een speciaal programma die ik als het ware als een telefoonboek kan gebruiken alleen dan voor films?
Hartelijk dank alvast!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Probeer All My Movies eens? :)
Of anders Ant Movie Catalog :)

[ Voor 28% gewijzigd door anandus op 17-05-2006 13:17 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:49

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

http://www.collectorz.com...google&keyword=collectorz
Deze gebruik ik zelf voor boeken en films (beiden zijn gescheiden programma's). Je kunt info halen vanaf internet of het gewoon zelf intoetsen. Erg mooi pakket! Alleen geen idee wat het kost... ;)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:41

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Je kan ook gewoon een imdb.com accountje gebruiken. Dan kan je ook overal (waar internet beschikbaar is natuurlijk) je films inkijken.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
Misschien nog een gratis, makkelijk programma? O-)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Welkom op GoT ;)

Deze gaat dicht. Qua office ligt natuurlijk Access of desnoods Excel al meer voor de hand dan msWord, maar je geeft zo weinig info in je topicstart dat het maar gissen wordt wat je bedoelt en wat je zelf al gevonden hebt. ALs je een apart programmaatje zoekt en je komt er zoekend niet uit, dan kun je een topic openen in Client Software Algemeen, maar lees voordat je dat doet even de Algemene gedragsregels (Netiquette) zodat je weet wat er van een topicstart verwacht wordt.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.