Ik maak voor een webapplicatie gebruik van AJAX voor het zoeken naar personen. Door een aantal letters van een achternaam op te geven kun je snel die persoon vinden die je zoekt. Nu werkt dat voor mij en een hoop andere mensen die de applicatie gebruiken prima, maar voor één persoon niet. Bij deze persoon blijft de PersoonID variabele bewaard. Op alle pagina's waar de zoeker staat wordt standaard die ene patient geselecteerd. Maar eigenlijk mag er geen PersoonID gezet zijn.
Ik heb zelf het vermoeden dat het iets met de instellingen van Internet Explorer te maken heeft, maar ik kan hier niets in ontdekken. Ik plaats het in dit forum omdat ik het vermoeden heb dat het iets met de techniek van AJAX te maken heeft. Mijn vraag is dus: Kan dit probleem (cachen van GET variabelen) te maken hebben met AJAX, en is iemand bekend met de settings van IE om dit te voorkomen.
Ik heb zelf het vermoeden dat het iets met de instellingen van Internet Explorer te maken heeft, maar ik kan hier niets in ontdekken. Ik plaats het in dit forum omdat ik het vermoeden heb dat het iets met de techniek van AJAX te maken heeft. Mijn vraag is dus: Kan dit probleem (cachen van GET variabelen) te maken hebben met AJAX, en is iemand bekend met de settings van IE om dit te voorkomen.