Toon posts:

Laptop gezocht in de prijsklasse tussen de 1100 en 1300 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik zie door de laptopbomen het bos niet meer vandaar mijn oproep aan jullie. Ik ben op zoek naar een laptop die mijn desktop pc gaat vervangen. Waarvoor ik de laptop voornamelijk ga gebruiken is office, internet maar ook het uitpakken/inpakken van films (nieuwsgroepen). Ik doe veel dingen tegelijkertijd dus de laptop dient hier wel op berekend te zijn. Het spelen van spelletjes zal op deze laptop niet gaan plaatsvinden daar heb ik mijn x-box voor. Wat ik wel erg belangrijk vind is de beeldkwaliteit van de laptop. Persoonlijk vind ik een laptop met cristal bright of andere aanverwante termen kwa beeldkwaliteit eruit springen. Ook van belang is de garantieduur en de afwikkeling van eventuele problemen.

Concluderend:
beeldkwaliteit,
1024 geheugen,
prijsklasse van rond de 12 a 1300 euro,
meerdere taken tegelijkertijd.

Alvast mijn grote dank voor alle tips en suggesties.

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:20

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Ik zou eens gaan kijken naar de Inspiron 6400 (15,4") van Dell.
Of als je echt totaal desktop replacement wil kan de 9400 ook nog leuk zijn (17").

9400 :
Intel Core Duo T2400 (1,83 Ghz)
2048 MB Geheugen
60 Gb (5.400 rpm)
17" TrueLife WUXGA 1920x1200
ATi X1400 Radeon
8x DVD writer

voor € 1.377,51 op dit moment. Heb je een aardige desktop vervanger, net even buiten je budget.
Als je tevreden bent met een minder hoge resolutie (1440x900) kom je op € 1.199,01

Ik ben zelf ook op zoek naar een desktop replacement notebook en ik zit nog te twijfelen tussen de 9400 en de XPS. (Mijn budget is net wat hoger, hoef geen BTW te betalen maar weet niet of ik zoveel meer voor de XPS wil neertellen ;))
Ik heb wil er een goeie cpu en een goeie videokaart inhebben en een prachtig scherm en mijn ervaring tot nu toe is dat Dell gewoon geweldige schermen heeft. 1920x1200 spreekt mij ook erg aan.

Verwijderd

Modbreak:GoT is niet bedoelt als vraag&aanbod!

[ Voor 160% gewijzigd door Laurent op 28-05-2006 16:33 ]

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:05
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 13:20:
Blablablablabla....

Ik kijk uit naar je reactie op lars_nmgn@hotmail.com

gr. Lars
Uuuuh waarom een 2de handse laptop kopen met een budget van 1100 a 1300 euro...
En is dit Vraag en aanbod volgens mij is dit GOT :o .

Maarja terug naar andere zaken 1100 a 1300 is een leuk bedrag, maar sorry ik zie zelf dat je eigenlijk geen moeite hebt gedaan om er 1 op te zoeken :X .
Maar voor zo'n bedrag zit je het dichst bij een inspiron 9400, 6400.
Je kunt de laptop helemaal aanpassen op de site zoals je zelf naar wens wil, en het zijn 1 van de goedkopere laptops met duo core.

[ Voor 13% gewijzigd door Dark Master op 28-05-2006 15:57 ]

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Verwijderd

Ik zelf heb de MacBook besteld en die komt morgen op mijn werk aan. Ik heb gekozen voor de MacBook omdat deze naast OS X ook Windows kan draaien voor applicatie's die niet onder OS X willen werken.

Je kan dan gaan voor bijvoorbeeld:
Apple MacBook .

Je hebt dan een 2.0 Duo Core, 512MB geheugen ( Voor 100 euro meer heb je 1GB ), Superdrive, Glare screen ( vergelijkbaar met x-black van Sony of Crystal Brite van Acer ).
Tevens zit er Bluetooth, airport extreme(wlan) en iSight(soort van webcam).

Dit alles voor 1299,-

Je hebt dan een nieuwe laptop waar windows en osx op kan draaien, en die op dit moment tot een van de snelste windows laptop is.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 13:20:
Goedendag,

Ik heb een perfecte, onbeschadigde laptop in de aanbieding.
Dit zijn de specs;
- Ideaal om zware programma's te draaien!

- Alpha 15,4(breedbeeld) WXGA met een 256 mb ati radeon videokaart (ongedeeld). Dit is vooral fijn voor zware programma's als video/fotobewerkingprogramma's tegelijk te draaien. Zonder deze kaart red je dat niet.

- 1,7 ghz - omgerekend naar een pc is ongeveer 3,4 ghz.
Hij is sneller dan een Pentium 4, 3,4 ghz laptop, de Centrino van Pentium is energie zuinig en alleen de snelheid is anders aangegeven. Hij is even snel als een pc van 3,4 GHZ!

- 512 mb ddr

Er zijn weinig laptop met zo'n sterke en goede videokaart, dit is ideaal om meerdere grote programma's naast elkaar te laten werken.(photoshop, games enz enz).
Dit komt nogal over als spam + dat je beweringen niet kloppen.
Een videokaart heeft niks te maken met multitasken, met 512 MB ram systeemgeheugen is daar trouwens al helemaal geen sprake van (photoshop en andere programma's tegelijk draaien)
Wat voor videokaart is het? Er zijn in alle soorten en klassen videokaarten met 256 MB ram..
Je komt over als een verkoper die maar wat in de rondte lult om zijn klanten te overtuigen...

[ Voor 26% gewijzigd door Satch op 28-05-2006 16:16 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het is niet helemaal de bedoeling om ons alles te laten uitzoeken he. ;) Je loopt nu al een poosje hier rond op GoT en zou eigenlijk wel moeten weten hoe het hier aan toe gaat. In dit geval ben je dus op zoek naar een laptop met vrij ruime eisen; je hebt een budget en werkgeheugen. Als je nu eens zoekt in de pricewatch komen er al snel verschillende notebooks uitgerold die aan je eisen voldoen.

Multitasking hangt vooral af van je geheugen, evt dualcore en een snelle disk. Als je nog verder wat research doet en de laptops gaat vergelijken kom je er al snel uit denk ik zo. En op deze manier weet je ook nog eens echt zelf wat je nou koopt. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.