Toon posts:

Controleren of netwerkkkaart WiFi ondersteunt?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Hoe kan ik controleren of mijn netwerkkaart WiFi ondersteunt? Ik heb de PC namelijk zo gekocht en ik weet dus niet wat er wel of niet op zit. Check mijn specs voor welke ik heb.

Thnx.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

nou, een wireless netwerkkaart heeft een antenne eraan een normale kun je alleen een kabel inpluggen.

Enne, misschien ook handig je specs te posten als je ernaar verwijst :)

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
tsja ... kijk eens in je apparaatbeheer, tools als everest of aida32 ?
Moet toch vrij makkelijk achter te komen zijn, voor zover ik weet heeft wifi meestal ergens een antenne zitten, vermits het een losse kaart is.
Mocht het geintegreerd zitten in je moederboard, dan kun je dat op de site van de fabrikant ff opzoeken.

Lijkt me vrij makkelijk zelf uit te zoeken.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Bij windows moet dan een draadloze netwerkverbing te zien zijn.

Maar volgens je specs heeft ;ie het niet, en zul je dus een kaartje los moeten kopen.
Wel een goed merk doen (Linksys bijv. heeft lange antenne die WEL achter je kast vandaan komt).

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:05

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ja, dag :w
Het is hier geen helpdesk waar je je vraag neerpleurt zonder eerst zelf eens te zoeken.. Als je een beetje slim google gebruikt kan je daar prima zelf uitkomen..
Succes ;)

Dit topic is gesloten.