TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A
gebruik eags on om alle id3tags aan te passen. die kan heeel veel automatisch
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Vragen over iTunes horen in het Apple Talk forum thuis - ik ga jouw topic dus nog eventjes verplaatsen
(het heeft iig niets met Windows als OS te maken dus hier plaatsen is niet zo handig
)
Windows Clients >> Apple Talk
Windows Clients >> Apple Talk
Ik heb zelf het idee dat iTunes iets andere tags (geen idee welke) gebruikt dan ID3, want nummers die ik in iTunes een tag geef, worden binnen winamp niet herkend (dan geeft 'ie gewoon de filename weer), daarom vraag ik me ook af of het gebruiken van een programmatje als eags effect heeft hiervoor...
Let us know!
Let us know!
HENG HENG
Verwijderd
Je kan gerust dit proggie gebruiken om je tags aan te passen.
Itunes zal gebruik maken van ID3 tags tijdens het importeren om zelf zijn eigen tags te maken.
Ik doe dit al een hele tijd zo. Ik had verschrikkelijk veel mp3's die slecht getagged waren en het is me zo toch gelukt om ze allemaal mooi te taggen.
Itunes zal gebruik maken van ID3 tags tijdens het importeren om zelf zijn eigen tags te maken.
Ik doe dit al een hele tijd zo. Ik had verschrikkelijk veel mp3's die slecht getagged waren en het is me zo toch gelukt om ze allemaal mooi te taggen.
Er zijn twee versies van ID3 die niet in sync hoeven te zijn. Wellicht gebruikt Winamp een andere dan iTunes.Spacecowboy schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:56:
Ik heb zelf het idee dat iTunes iets andere tags (geen idee welke) gebruikt dan ID3, want nummers die ik in iTunes een tag geef, worden binnen winamp niet herkend (dan geeft 'ie gewoon de filename weer), daarom vraag ik me ook af of het gebruiken van een programmatje als eags effect heeft hiervoor...
Let us know!
In ieder geval werken tools als iEatBrainz e.d. prima om je iTunes library te taggen, maar daarover is al zo ontzettend veel gezegd hier in Apple Talk dat je maar even in de search moet duiken
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Pagina: 1