Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Overmaat aan witte huid is ook niet echt heel mooi, zeker niet bij deze achtergrond.
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
[ Voor 14% gewijzigd door MBV op 16-05-2006 22:46 ]
Ja die benen zijn niet helemaal perfect, maar ik vond het niet storend.inquestos schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 22:19:
Leuk, maar de benen van Fleur op foto 3 lijken halfdood/blauwig en dat lijkt me niet dat dat de bedoeling is (geflitst, maar niet op benen waardoor andere WB??). Verder is 1 toch wel iets storend scheef. Kleine moeite om recht te zetten lijkt me
1 is inderdaad scheef, maar hij is niet echt recht te zetten. De muur met daarin de deur is scheef, en het plateautje loopt ook weer schuin een andere kant op (en zit ook nog eens vol met bobbels).
Gelukkig is hier geen sprake van een overmaat he?Overmaat aan witte huid is ook niet echt heel mooi, zeker niet bij deze achtergrond.
De witte huid is trouwens bewust gedaan (anders had ik het natuurlijk niet consequent doorgevoerd in de serie). Ik wou een soort porceleinen huid namaken.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Klinkt cru, maar lijken van die oude dames benen...
Of net tegen spataders aan...
Verwijderd
Ik vind het wel mooie foto's, nu mijn benen wat natuurlijker gemaakt zijn vind ik nr 3 ook ontzettend leuk
Vooral 1 en 3, 2 mist een beetje een lijn. Bij foto 3 zit er een gek schuin ding tussen haar benen, dat leidt nogal af, verder erg mooi. Komen er nog meer in de serie?
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Bij foto 1 vind ik dat de achtergrond te duidelijk aanwezig is. Het kan aan mijn tft liggen, maar het blauw is erg hard, en de drukke lijnen van de graffiti zorgen ervoor dat de aandacht weggeleid wordt.
Mooie dame, het zwart van de broek vind ik iets te donker, maar nogmaals, ik zit achter een tft.
Verder had het iets dynamischer gekunt, misschien door het haar te laten wapperen?
Foto 2 vind ik beter, maar het rechter meisje staat er een beetje verveeld op. Toch voelt deze foto het natuurlijkst aan van de serie. Iets overbelicht? Misschien proberen om volgende keer een custom white-balance te gebruiken?
Foto 3 doet ook een beetje onnatuurlijk aan, door de pose. Ikzelf zou ervoor gekozen hebben om iets meer van de container aan de linkerkant te laten zien.
Klinkt misschien wat hard, maar hier heb je misshcien meer aan als ja-knikkerij
Net alsof die op Fleur slaan ( wat redelijk ongeloofwaardig is, maar goed
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
De verticale lijnen overheersen zeg maar de horizontale lijnen in de kleding.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles