Toon posts:

Caps Lock functie op een andere manier inschakelen

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeienavond,

Ik word helemaal gestoord van Caps Lock (CL). Ik raak die toets vaak per ongeluk aan en de rest laat zich raden. Is er iemand die weet of je het starten van CL ook kan wijzigen, zodat je bijvoorbeeld Shift+CL in moet toetsen? Dan zou dit probleem m.i. voorgoed de wereld uit zijn. :)

Verwijderd

Er is wel een mogelijkheid om er een "beep" aan vast te koppelen, scheelt vaak wel een hoop letters met de CAPS typen..... Maar een mogelijkheid zoals jij omschrijft ben ik nog niet tegen gekomen.

Zie hier... voor het geluidje bij CAPS aan.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 22:01 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
okee, dat is een begin. Waar zit die beep?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm had je linkje niet gezien. Die beep heb ik nu op die manier aangezet. Bedankt!

Blijft de vraag of je in kunt stellen of CL alleen door bijv. Shift+CL kan worden geactiveerd. Anyone?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Google eens op 'remap capslock key' of 'disable capslock key' en lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door. Ik mis in je topicstart toch wel waar je zelf al op uitgekomen was en dat maakt het lastig om een antwoord te geven wat je niet zelf ook al bedacht had.

Verder heeft dit weinig met officeprogrammatuur te maken maar meer met het OS zelf, of desnoods, als je een progje zoekt waarmee je dit aan en uit kunt schakelen client software algemeen.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.