You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Ben het wel met je eens. Heb ze een -1 gegeven. Vind ze eigenlijk een beetje standaard, imo een +2 waard.
Hier en daar de schaaf er overheen gehaald.
Het hele begin van de draad staat er volgens mij al te geweldig bij, maar voor regulier modden is het eigenlijk te doodgemodereerd, denk ik
.
Deze reactie's zijn inmiddels niet meer modereerbaar. Ze staan op 3 Inzichtvol. Als nu de tag naar Grappig gezet wordt kan ik me er enigzins in vinden. Al kan een grappige reactie niet boven een 2 uitkomen, wat ik een prima score vind voor beide reactie's.
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Verwijderd
bij nader inzien, laat ook maar
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 14:08 ]
Dude, dat het eerlijk en rechtvaardig waarderen van reacties niet jouw grootste interesse heeft, wil niet zeggen dat je op een dergelijke minachtende wijze naar hem hoeft te reageren. Houd dit soort reacties voortaan dus voor je.Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:06:
@AlainS,
ze staan (inclusief mijn reactie) op +1. Heb je nou je zinnetje gekregen? Waar mensen zich druk over kunnen maken is onverstelbaar.
Dit topic was al een paar dagen oud? Waarom je dit topic kicked weet ik niet maar ik ben het wel een klein beetje met je eens
www.google.nl
Het is wel heisa om niks, maar het hele moderating systeem is toch bedacht zodat je de shit tussen de nuttige/ontopic reacties niet hoeft te lezen... Als die dan 4 punten krijgen is dat niet fijn voor de mensen die gewoon serieuze reacties willen lezen.MisteRMeesteR schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:09:
[...]
Dit topic was al een paar dagen oud? Waarom je dit topic kicked weet ik niet maar ik ben het wel een klein beetje met je eensWat een heisa om niets
* MisteRMeesteR Eensch ispaazei schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:51:
[...]
Het is wel heisa om niks, maar het hele moderating systeem is toch bedacht zodat je de shit tussen de nuttige/ontopic reacties niet hoeft te lezen... Als die dan 4 punten krijgen is dat niet fijn voor de mensen die gewoon serieuze reacties willen lezen.
www.google.nl
Pagina: 1