Zijn deze reactie's +4 ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik zag deze reactie's in nieuws: Microsoft geeft korting aan illegale Windows-gebruikers:

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1637324
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1637499

Ik heb deze in het begin al een puntje aftrek gegeven (van resp. 4 en 3 naar 3 en 2), maar ze staan inmiddels allebei weer op 4 Inzichtvol.

Nu ben ik nog niet zo bekend met het modden op de FP. Ik vind beide reactie's best grappig, maar +4 Inzichtvol?

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ben het wel met je eens. Heb ze een -1 gegeven. Vind ze eigenlijk een beetje standaard, imo een +2 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Het zal niet de eerste draad wezen waar structureel te hoog gemod wordt, er zijn nogal wat mensen die elke 'leuke' reactie steevast een +1 geven, ongeacht de score waar deze al op staat :/

Maargoed, ik heb er een puntje afgehaald (voor zolang het duurt)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Hier en daar de schaaf er overheen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Het hele begin van de draad staat er volgens mij al te geweldig bij, maar voor regulier modden is het eigenlijk te doodgemodereerd, denk ik :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Deze reactie's zijn inmiddels niet meer modereerbaar. Ze staan op 3 Inzichtvol. Als nu de tag naar Grappig gezet wordt kan ik me er enigzins in vinden. Al kan een grappige reactie niet boven een 2 uitkomen, wat ik een prima score vind voor beide reactie's. :)

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij nader inzien, laat ook maar :P

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:06:
@AlainS,

ze staan (inclusief mijn reactie) op +1. Heb je nou je zinnetje gekregen? Waar mensen zich druk over kunnen maken is onverstelbaar.
Dude, dat het eerlijk en rechtvaardig waarderen van reacties niet jouw grootste interesse heeft, wil niet zeggen dat je op een dergelijke minachtende wijze naar hem hoeft te reageren. Houd dit soort reacties voortaan dus voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:24

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:06:
bij nader inzien, laat ook maar :P
Dit topic was al een paar dagen oud? Waarom je dit topic kicked weet ik niet maar ik ben het wel een klein beetje met je eens :P Wat een heisa om niets ;)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:51
MisteRMeesteR schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:09:
[...]

Dit topic was al een paar dagen oud? Waarom je dit topic kicked weet ik niet maar ik ben het wel een klein beetje met je eens :P Wat een heisa om niets ;)
Het is wel heisa om niks, maar het hele moderating systeem is toch bedacht zodat je de shit tussen de nuttige/ontopic reacties niet hoeft te lezen... Als die dan 4 punten krijgen is dat niet fijn voor de mensen die gewoon serieuze reacties willen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:24

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

paazei schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:51:
[...]

Het is wel heisa om niks, maar het hele moderating systeem is toch bedacht zodat je de shit tussen de nuttige/ontopic reacties niet hoeft te lezen... Als die dan 4 punten krijgen is dat niet fijn voor de mensen die gewoon serieuze reacties willen lezen.
* MisteRMeesteR Eensch is :)

www.google.nl

Pagina: 1