Ik heb een setje FPS2000 besteld maar die hadden ze niet meer. Nu heb ik dus de DTT2200, kan ik deze gewoon erop aansluiten of doet die middelste speaker dan helemaal nix??
Die 2200 is toch die met center speaker ?
Zoja, stuur hem dan maar terug en koop of een labtec setje of een altec lansing setje. De TerraTec is een 4.1 kaart (links voor, rechts voor, links achter, rechts achter, subwoofer) zonder dolby digital decoder. Dus zelfs al had die TerraTec 5.1 uitgang, dan had je er nog nix aan als ie geen Dolby Digital decoder heb.
EDIT : het is geen 4.1 maar een 4.0 kaart.
Zoja, stuur hem dan maar terug en koop of een labtec setje of een altec lansing setje. De TerraTec is een 4.1 kaart (links voor, rechts voor, links achter, rechts achter, subwoofer) zonder dolby digital decoder. Dus zelfs al had die TerraTec 5.1 uitgang, dan had je er nog nix aan als ie geen Dolby Digital decoder heb.
EDIT : het is geen 4.1 maar een 4.0 kaart.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
heb hem al uitgepakt
de center speaker werkt idd niet en die digital decoder maakt niet veel uit in games denk ik
maar ik ga misschien nog een 5.1 kaartje kopen.
Nou ik heb dus en een Live! 5.1 kaart met de DTT 2200 speakers maar eh ik heb ook geen geluid op mijn front speaker!
Hoe kan dat? Kan iemand me helpen?