Toon posts:

Monitor & Videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een nieuwe videokaart te kopen (nvidia geforce 7800 GTX) maar ik beschik nog over een oude CRT monitor, namelijk de Philips 107MB, hij is nu aangesloten met een analoge kabel op m'n oude videokaart, maar de Geforce 7800 GTX gebruikt een digitale kabel, kan ik die gewoon aansluiten op m'n monitor? En zo nee is er iets voor (speciale kabel ofzo) om hem toch aan te sluiten? Of moet ik andere monitor kopen?

Alvast bedankt.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Je krijgt er een convertor bij zodat je je analoge monitor nog kan aansluiten. En nee, er gebeurt geen extra conversieslag. De DVI aansluiting op de kaart stuurt ook nog het analoge signaal mee over bepaalde pinnen en de convertor pakt deze gewoon op :)

Verwijderd

Als het goed is is er standaard een dvi-vga converter bij de kaart meegeleverd. Anders zou je die los kunnen kopen.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 20:03 . Reden: spuit 11 en typo!! ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt voor de snelle hulp. :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Voortaan gewoon de specs van je pontentiele kaart lezen, als daar staat DVI-I weet je genoeg (en als je dat niet weet, is wikipedia je vriend)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.