Voor een project op school heb ik iets bedacht waar het volgende gerealiseerd dient te worden:
Heb morgen een gesprek met iemand op school over het gebruik van Phidgets (USB controller board waarmee van alles is aan te sturen). Dit lijkt me ideaal aangezien dit relatief eenvoudig is in qua aansturing via de PC en gebruik.
Verder vraag ik me af of het uberhaupt mogelijk is de intensiteit te bepalen bij multiplexen?
Hebben jullie ideeën hoe ik dit het beste kan aanpakken en welke zaken mogelijk zijn en welke niet?
Mijn excuses, zie dat ik een forumpje verder moet zijn. Zou een moderator zo vriendelijk willen zijn deze thread te verplaatsen?
- 10x een streng met ieder 10 LED's (liefst bi(rood,groen)-color)
- strengen kunnen modulair gekoppeld worden
- aansturing via PC per LED afzonderlijk > aan/uit, intensiteit en in geval van bi-color LEDs de kleur)
- de gekoppelde strengen worden gezien als matrix alleen kunnen ze alleen aan het begin worden gekoppeld
- streng moet dus zien hoeveelste hij in lijn is zodat de computer hier rekening mee kan houden bij het aansturen
Heb morgen een gesprek met iemand op school over het gebruik van Phidgets (USB controller board waarmee van alles is aan te sturen). Dit lijkt me ideaal aangezien dit relatief eenvoudig is in qua aansturing via de PC en gebruik.
Verder vraag ik me af of het uberhaupt mogelijk is de intensiteit te bepalen bij multiplexen?
Hebben jullie ideeën hoe ik dit het beste kan aanpakken en welke zaken mogelijk zijn en welke niet?
Mijn excuses, zie dat ik een forumpje verder moet zijn. Zou een moderator zo vriendelijk willen zijn deze thread te verplaatsen?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 20:02 ]