Nou, zoals jullie inmiddels misschien al gemerkt hebben ben ik op zoek naar een laptop. Nu heb ik de volgende in het oog:
Nu heb ik hier de volgende vragen over:
1. Is de videokaart een beetje sterk genoeg om de wat minder recentere games te draaien? (Denk dus aan games als bijvoorbeeld....... Call of Duty 1 en/of 2 ofzo)
2. Zou de combinatie processor/werkgeheugen Photoshop kunnen verdragen?
Ik had al even op de bekende Nederlandse benchmarksites gezocht maar niks over de hele laptop kunnen vinden.
Trouwens, als iemand deze in zijn bezit heeft: hoe vind je hem overall?
PS. Ik zag op de Acer site (click) dat deze een Bronze Award heeft. Maar als ik zoek bij reviews op Hardware.info kan ik geen review over deze laptop vinden? Liegt Acer dit?
Prijs: E949.Acer Aspire 5003WLMi - LX.A5105.370
• Processor & Chipset
AMD Turion™ 64 processor with up to 1 MB L2 cache, AMD PowerNow!™ Technology and HyperTransport™ Technology support
SiS M760GX chipset
• Memory
DDR333 memory, upgradeable to 1GB using dual soDIMM modules
• HDD
ATA/100 hard disc drive
• Storage
DVD-Dual Double Layer drive
• Display
15.4" WXGA TFT LCD with 1280x800 pixels resolution
16.7 million colours
• Graphics
SiS M760GX Integrated 3D AGP graphics with up to 64 MB of VRAM, supporting Microsoft® DirectX® 8.0
DualView support
MPEG-2/DVD hardware-assisted capability
Aspire CinemaVision video technology (Aspire Arcade)
Aspire ClearVision; video optimisation technology (Aspire Arcade)
Nu heb ik hier de volgende vragen over:
1. Is de videokaart een beetje sterk genoeg om de wat minder recentere games te draaien? (Denk dus aan games als bijvoorbeeld....... Call of Duty 1 en/of 2 ofzo)
2. Zou de combinatie processor/werkgeheugen Photoshop kunnen verdragen?
Ik had al even op de bekende Nederlandse benchmarksites gezocht maar niks over de hele laptop kunnen vinden.
Trouwens, als iemand deze in zijn bezit heeft: hoe vind je hem overall?
PS. Ik zag op de Acer site (click) dat deze een Bronze Award heeft. Maar als ik zoek bij reviews op Hardware.info kan ik geen review over deze laptop vinden? Liegt Acer dit?