Verwijderd
Nope. Heb net de Marble Wheel besteld. 
Maar waarom een draadloze Trackerball. Hij blijft toch op de zelfde plek liggen. Maakt dan toch niet uit. Of heb je specialec bedoelingen er mee ofzo.
Maar waarom een draadloze Trackerball. Hij blijft toch op de zelfde plek liggen. Maakt dan toch niet uit. Of heb je specialec bedoelingen er mee ofzo.
Verwijderd
Kan maar 1 voordeel bedenken, minder draadjes over je bureau..
Heb je een draadloze trackman, staan er 4 sattelietjes naast met 1001 draadjes
Ik zelf heb 2 muizen aan mijn pc hangen bijde logitech. Eentje met snoer en een zonder. Die met snoer gebruik ik om te PC'en en de ander om vanuit mijn bed mijn computer aan en uit te zetten (en om natuurlijk mijn DVD te bedienen). Werkt perfect.
Magnat ( www.magnat.demon.nl )
Magnat ( www.magnat.demon.nl )
Heb zelf nl ooit de Marble FX gehad (die met de duim wiel zullen we maar zeggen), en beviel goed, totdat... lang verhaal.
Nu zag ik de Trackman Wheel. Lijkt me een goede vervanger. Dat ie snoerloos is, is voor mij geen hoofdzaak.
Leuk disigntje, daar kick ik ook wel op. Staat goed bij de Intelli-eye Explorer en kast (zilver met antraciet).
Nu zag ik de Trackman Wheel. Lijkt me een goede vervanger. Dat ie snoerloos is, is voor mij geen hoofdzaak.
Leuk disigntje, daar kick ik ook wel op. Staat goed bij de Intelli-eye Explorer en kast (zilver met antraciet).
Verwijderd
Waarom koop je dan geen Marble? Ik heb met trackballs onder vingers gewerkt, zwaaaaaaar klote... onder duim is het echt veel beter
Pagina: 1