Toon posts:

Dvd rewriter dood

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een acer aspire 1351. Nu is mijn dvd-rewriter alweer kapot. Dit is dus de 2de rewriter die ik erin heb zitten. Ik heb weinig zin om de laptop weer 1 maand kwijt te zijn aan reparatie. Is het ook mogelijk om een dvd rewriter er zelf in te zetten en de rewriter van acer te ontvangen? of doe ik er verstandig aan om gewoon maar een externe aan te schaffen die ik steeds moet mee slepen?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
natuurlijk kan je er 1 zelf in zetten maar dat gaat je geld kosten.. reparatie, mits je nog garantie hebt niet.

En of je zelf een externe brander wilt das natuurlijk aan je eigen.. maarja je koopt geen laptop om vervolgens weer allemaal zooi mee te nemen.

Verwijderd

Topicstarter
daar heb je helemaal gelijk in, een laptop is om mee te nemen.
maar heb jij enig idee hoeveel dat gaat kosten als je het zelf wilt doen want de garantie is er inmiddels vanaf

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:56:
daar heb je helemaal gelijk in, een laptop is om mee te nemen.
maar heb jij enig idee hoeveel dat gaat kosten als je het zelf wilt doen want de garantie is er inmiddels vanaf
Een brander voor een laptop kost al gauw een euro of 60/70.
Pas nog een Slot-In modelletje opgezocht voor mijn zusje, maar dan zit je over de 90 heen.

www.pchut.nl heeft ze wel iig.

Zelf doen is meestal wel goed te doen.
Vaak moet je onder het toetsenbord een paar schroefjes losmaken of aan de onderkant van de laptop.
Vaak zit er ook een convertertje of setje rails op de DVD writer, maar die kan je wel overzetten op je nieuwe. De drives zelf zijn namelijk praktisch universeel.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-02 12:29

lasharor

7 december 2004

1. Gecondeleerd.
  2. ik denk dat het gewoon het beste is dat jij tog gebruikt maakt van je garantie. niet alle dvd drive's passen in je lappie. gewoon voor de zekerheid.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Voor zulke vragen kan je het beste contact opnemen met Acer :)

Externe writer is natuurlijk gewoon een lapmiddel :Y)
In ieder geval is dit niet een topic voor GoT, dus dicht

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.