Dubblepost is geen dubblepost

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:37
Post ik zojuist iets bij Empire at War Patch krijg ik de beoordeling dubbelpost terwijl ik gewoon even een link geef naar het GoT topic van Empire at War en antwoord geef op de vraag van j0bro. Wat is hier nu dubbelpost aan, aangezien het de 2de reactie pas is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:42

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
De link stond al in het bericht :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Het topic staat al in de meukpost, dus dat is dubbele informatie en dus een dubbelpost overbodig.

Je geeft enigszins wel antwoord op de vraag van j0bro, maar hoogst interessante info vind ik het nu ook weer niet. Boven de 1 zou je imo niet terecht moeten komen. Waar je wèl terecht moet komen, zal men je in Tweakers.net Moddereter Forum wel vertellen, want daar horen topics over de moderatie op de frontpage thuis.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

FA > BZ TMF

[ Voor 44% gewijzigd door Longbeard op 16-05-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Zo te zien heb je het nu verandert naar een linkje naar Google, met de zoekwoorden review star wars empire at war, wat het in mijn ogen een +1/+2 maakt. Aan de ene kant denk ik aan +1 omdat iedereen die zoekwoorden wel kan bedenken, aan de andere kant denk ik dat het voor een reactie op een (dergelijke) meukpost nog best een goede post is, dus +2. De opmerking over de moderaties binnen je post zal echter niet echt lijden tot een hogere score ;) .

DM!