- Welke tools heb je geprobeerd?
- Kan de schijf ook uit de externe behuizing genomen worden? Dan is het eventueel mogelijk om deze "gewoon" aan te sluiten...
- Kan de schijf ook uit de externe behuizing genomen worden? Dan is het eventueel mogelijk om deze "gewoon" aan te sluiten...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik heb Active Undelete en Executive Software Unerase geprobeerd.sh4d0wman schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:42:
- Welke tools heb je geprobeerd?
Of de HD uit de behuizing kan weet ik niet, maar daar is helaas niet echt veel tijd voor en m'n kennis zal het niet zo leuk vinden denk ik
Kijk eens in de Opslagmedia & I/O Controllers FAQ hierover - daar in worden nog wat meer tooltjes genoemd
Op dit moment heb ik het een beetje druk. Thuis heb ik nog de nodige tools liggen die ik even kan bekijken (heb geen netwerkdrive maar er zitten wel handleidingen bij). Dat zal ik vanavond proberen te doen.
Mocht ik tools vinden die het kunnen, dan zal ik ze hier vermelden. Een deel komt uit de FAQ zoals bovenbuurman hier aangeeft. Nuttig om even door te lezen denk ik
Suc6 er mee! (zorg er trouwens wel voor dat je kennis de pc niet gebruikt he? Anders is er de kans dat het verwijderde bestand is overschreven....)
Mocht ik tools vinden die het kunnen, dan zal ik ze hier vermelden. Een deel komt uit de FAQ zoals bovenbuurman hier aangeeft. Nuttig om even door te lezen denk ik
Suc6 er mee! (zorg er trouwens wel voor dat je kennis de pc niet gebruikt he? Anders is er de kans dat het verwijderde bestand is overschreven....)
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Het probleem is dat ze de computer wel mòet gebruiken... ze gebruikt hem ook voor haar werk en moet veel dingen doen waarbij helaas die netwerkschijf noodzakelijk is. Ik heb haar ook verteld dat hoe vaker ze dingen wegschrijft op de netwerkschijf, hoe kleiner de kans op herstel wordt. Dat risico neemt ze momenteel dus bewust, ik denk dat de kans op herstel al redelijk miniem wordt na vandaag.sh4d0wman schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 09:51:
Op dit moment heb ik het een beetje druk. Thuis heb ik nog de nodige tools liggen die ik even kan bekijken (heb geen netwerkdrive maar er zitten wel handleidingen bij). Dat zal ik vanavond proberen te doen.
Maar goed, ik kan haar altijd nog hulpmiddelen doen toekomen om haar in de toekomst uit een dergelijke situatie te helpen.
Ik zal ook nog ff de FAQ erop naslaan, die was ik gisteren idd vergeten na te pluizen, mea culpa
Recoveren via netwerk gaat natuurlijk niet, de recovery tools hebben directe toegang tot de disk nodig. Het is echt niet slim om die disk te gebruiken om data naartoe te schrijven, als ze het risico wel nemen wilt, wil ze dan die data uberhaupt nog wel terug?
🌞🍃
alsde schijf werkelijk nog "gewoon" gebruikt wordt, is je kans gekrompen tot 0,01% ofzo 
Je had de schijf moetne uitbouwen en aankoppelen of een pc. Én je moet àltijd een backup hebben
Je had de schijf moetne uitbouwen en aankoppelen of een pc. Én je moet àltijd een backup hebben
Pagina: 1