met powerstrip verder overclocken?

Pagina: 1
Acties:

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
ik heb et niet over de maximaal instelbare waarde maar wat je in de praktijk haalt.

tis erg merkwaardig maar met powerstrip kom ik met men mx tot 211 mhz (op de mem)

met de coolbits reg (gehackt dat je bove de 210 kan) moet ik de zaak terugklokken naar 190 mhz ! erbove krijg ik witte pixels en glitches. wat ik met powerstrip pas bij 211 mhz had.

heeft iemand ook ervaring ermee?

als ik erna dus weer powerstrip gebruik kan ik weer tot 211 :?

Verwijderd

ja dat heb ik geloof ik ook!
heb die reg ehh patch van coolbits der ook amar weer afgeknikkerd en gebruik alleen maar powerstrip, das sowieso een hardstikke leuk progje om al je instellinkjes mee te zien en te veranderen.

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
das dus wel duidelijk dan. ik vraag me nu dan af hoe dit nu kan. ik had ff ruw 1x 3dmark gedraait op die lagere frequentie (190/190) met coolbits maar ik zag geen verschil vergeleke met powerstrip op 211/211

Verwijderd

ja tis allemaal vaag, ik heb met 3Dmarks ook weles een lagere score als ik me videokaart omhoog klok (v7700dx) dan dat ie onopgeklokt is. je heb der allemaal weinig aan (met snellere cpu dan celly@935 heeft het misschien ietsjes meer zin/effect maar de verschilletjes zijn allemaal zo klein, merk je sowieso toch niet. en die 3Dmark2000 score is iederee keer dat je hem draait weer anders, kan zomaar 200 punten verschil in zitten........met dezelfde instellingen of zelfs als je het na elkaar draait. allemaal beetje onzinnig gedoe dus. rond het maar gewoon af, dan zeg ik ik heb rond de 5600 puntjes

Verwijderd

nou... ik heb dus zo'n ddr kaartje, en ik gebruik dus gewoon dir REG filetje... en kwa 3dmark scores is het bij mij wel erg merkbaar. de scores gaan zeker zo'n 600 punten hoger als ik wat ga klokken/experimenteren. maar als ik een aantal keer de 3dmark test ga uitvoeren krijg ik altijd dezelfde score.. nou ja.. mischien 2 tot 15 punten verschil...

kan het zijn dat he overklokken beter merkbaar is op een DDR kaartje?

Verwijderd

oh das ook maf, bij mij dus allemaal nie zoals ik hierboven al beschreef!
Pagina: 1