Hallo mensen, alles goed?
heb een klein probleempje.......
Tijdens het opstarten krijg ik foutmeldingen, dat wilde ik oplossen en tikte de foutmeldingen in google.
Daar stond een leuke methode om alle opstart fouten te verhelpen, simple maar effectief.
Op een andere pc was dit ook met succes gelukt.
Er stond ook zoiets bij als:
deltree /Y c:\windows\temp
bij velen een bekende opdracht.
maar bij mij heeft het vervelende dingen veroorzaakt en zekers mijn schuld, ik maakte een typ fout en zoals iedereen weet, de backspace gebruik je om fouten te corrigeren.
En zoals iedereen nog meer weet, backspace zit vlak boven de enter knop.
en ik typte
deltree /Y c:\windows/
dit wilde ik corrigeren naar
deltree /Y c:\windows\
maar drukte verdomme op enter, en de machine begon te ratelen, dus ik zet hem direct uit.
Opstarten deed hij al helemaal niet meer, en ik heb de diskette gebruikt en windows opnieuw moeten installeren. Maar allemaal proberen doen zich nog steeds voort..... is er een mogelijkheid verloren gegevens te herstellen?
gr.
heb een klein probleempje.......
Tijdens het opstarten krijg ik foutmeldingen, dat wilde ik oplossen en tikte de foutmeldingen in google.
Daar stond een leuke methode om alle opstart fouten te verhelpen, simple maar effectief.
Op een andere pc was dit ook met succes gelukt.
Er stond ook zoiets bij als:
deltree /Y c:\windows\temp
bij velen een bekende opdracht.
maar bij mij heeft het vervelende dingen veroorzaakt en zekers mijn schuld, ik maakte een typ fout en zoals iedereen weet, de backspace gebruik je om fouten te corrigeren.
En zoals iedereen nog meer weet, backspace zit vlak boven de enter knop.
en ik typte
deltree /Y c:\windows/
dit wilde ik corrigeren naar
deltree /Y c:\windows\
maar drukte verdomme op enter, en de machine begon te ratelen, dus ik zet hem direct uit.
Opstarten deed hij al helemaal niet meer, en ik heb de diskette gebruikt en windows opnieuw moeten installeren. Maar allemaal proberen doen zich nog steeds voort..... is er een mogelijkheid verloren gegevens te herstellen?
gr.