[OL97+XP] Print probleem

Pagina: 1
Acties:

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-07 18:26
Hallo,

Het volgende probleem speelt hier op men werk.

We hebben hier een aantal netwerkprinters staan en bij iedereen werken deze printers naar behoren. Maar bij 2 mensen willen deze printers niet printen in outlook 97. De printers doen het wel in alle andere applicaties (word, excel, iexplorer etc)

Volgende al geprobeerd:
- Outlook opnieuw geinstalleerd.
- Printers opnieuw geinstalleerd.
- 1 enkele printer geinstalleerd.

Allemaal tevergeefs. Als je klikt op het printer-icoontje dan krijg je de volgende (fout)melding:
Fout tijdens het starten van het afdrukken. U kunt de installatie controleren als u op het pictogram Printers in het Configuratiescherm van Windows klikt.
Heb de google/got search al gebruikt maar niets gevonden..

Als iemand mij zou kunnen helpen zou dat geweldig zijn!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:15

Outerspace

Admin General Chat
Ik weet niet in wat voor een omgeving je werkt, maar kijk ook eens lokaal op de computer ipv inloggen op de naam van de gebruiker. Installeer dan goed de printers en vervolgens installeer je het opnieuw met het account. Als je mazzel hebt werkt het dan wel. Kijk verder ook eens bij de eigenschappen van de printer als je ook iets raars ziet (en evt. ook in je logboeken).

Wauw, een sig!

• Row
Outerspace schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:30:
Ik weet niet in wat voor een omgeving je werkt, maar kijk ook eens lokaal op de computer ipv inloggen op de naam van de gebruiker. Installeer dan goed de printers en vervolgens installeer je het opnieuw met het account. Als je mazzel hebt werkt het dan wel. Kijk verder ook eens bij de eigenschappen van de printer als je ook iets raars ziet (en evt. ook in je logboeken).
Ik werk in een WinXP omgeving met W2k3 Servers.
Het is misschien niet echt relevant maar we maken gebruik van exchange.

Ik zal de printer eens verwijderen en lokaal installeren. Kijken wat hij dan doet.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En probeer meteen even andere user accounts :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Outerspace

Outerspace

Admin General Chat
BtM909 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:38:
En probeer meteen even andere user accounts :)
Inderdaad, met het oog op Roaming Profiles ;)
Dat zou inderdaad handig zijn om te weten. Als het namelijk lokaal goed zit, dan zit het probleem waarschijnlijk in Exchange (en als je AD draait, dan kan het daar ook nog aan liggen).

Wauw, een sig!

• Row
Onder de lokale administrator account werkt het ook niet.
En onder een andere account ook niet.
Ik heb lokaal de printer toegevoegd, vervolgens ook nog eens onder die andere account toegevoegd.
Maar hij geeft nog steeds zelfde foutmelding.

• Outerspace

Outerspace

Admin General Chat
Dan ligt het dus volgens mij aan het systeem. Krijg je ook fouten te zien in je logboeken (en die kan je opzoeken met eventid.net)?

Wauw, een sig!

• Row
Logboek staan geen fouten...
Pagina: 1