De situatie is als volgt:
Ik had een versie van Windows XP professional SP2 gekocht bij surfspot.nl.
Dit bleek een upgrade-versie te zijn en deze kon ik dus niet installeren op mijn nieuwe HDD.
Vervolgens heb ik een illegale versie gebruikt met de achterliggende gedachte die upgrade daaroverheen te installeren en zo toch legaal te zijn.
Alles verliep goed met die illegale versie en alles draait stabiel.
Na een weekje heb ik nu geprobeerd de Upgrade erop te gooien. Ik heb toen voor restore gekozen maar vervolgens wordt alles geïnstalleerd maar blijft deze hangen bij 'apparaten installeren'. Beeldscherm doet ie wel (scherm flikkert), maar niet lang daarna gaat het balkje niet meer vooruit.
Waar kan ik dit aan liggen?
Systeem:
Asrock Dual-Sata2 moederbord
AMD Athlon 64 3500+
Twinmos 2048 mb geheugen dual channel
Maxtor SATAII HDD 250 GB
Ati Radeon 9600xt
Een dvd-speler
Nec 2500 brander
Overigens heb ik al geprobeerd zonder cd op te starten, HDD als eerste instellen in bios, illegale CD gebruiken, floppy los, NEC-brander los.
Maar telkens als ik de PC opstart gaat ie direct naar setup.
Wat kan ik dus nog proberen?
Ik had een versie van Windows XP professional SP2 gekocht bij surfspot.nl.
Dit bleek een upgrade-versie te zijn en deze kon ik dus niet installeren op mijn nieuwe HDD.
Vervolgens heb ik een illegale versie gebruikt met de achterliggende gedachte die upgrade daaroverheen te installeren en zo toch legaal te zijn.
Alles verliep goed met die illegale versie en alles draait stabiel.
Na een weekje heb ik nu geprobeerd de Upgrade erop te gooien. Ik heb toen voor restore gekozen maar vervolgens wordt alles geïnstalleerd maar blijft deze hangen bij 'apparaten installeren'. Beeldscherm doet ie wel (scherm flikkert), maar niet lang daarna gaat het balkje niet meer vooruit.
Waar kan ik dit aan liggen?
Systeem:
Asrock Dual-Sata2 moederbord
AMD Athlon 64 3500+
Twinmos 2048 mb geheugen dual channel
Maxtor SATAII HDD 250 GB
Ati Radeon 9600xt
Een dvd-speler
Nec 2500 brander
Overigens heb ik al geprobeerd zonder cd op te starten, HDD als eerste instellen in bios, illegale CD gebruiken, floppy los, NEC-brander los.
Maar telkens als ik de PC opstart gaat ie direct naar setup.
Wat kan ik dus nog proberen?