Toon posts:

Noob met ODBC

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

wie kan mij ff snel helpen.

ik moet via PHP een ODBC-koppeling aanspreken. ik heb al meerdere sample van mensen op dit forum
geprobeerd maar deze werken niet of ik maak een grote fout :(

ik zal jullie de gegevens geven die ik heb om mijn DB te benaderen:

Laten we dat maar niet doen. ;)

mijn probleem ligt ook bij het invoeren van een poort in een PHP script.
misschien is hiet een simple antwoord op en hoop dat iemand mij kan helpen.

alvast bedankt
Ricardo

[ Voor 11% gewijzigd door NMe op 16-05-2006 11:09 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi Ricardo C. en welkom op GoT. :)

Helaas voldoet je topic niet helemaal aan de eisen die we hier op GoT aan een topic stellen, en daarom doe ik het dan ook dicht. Ik zal even kort proberen uit te leggen waarom. :)

Om te beginnen vragen we van onze gebruikers een zekere mate van eigen inzet. We willen graag zien dat men in een topicstart aangeeft wat er al geprobeerd is om tot een oplossing te komen. Waarop heb je gezocht? Wat heb je daarbij gevonden? Wat werkt daar niet aan? Zo zijn er nog meer vragen te bedenken die je allemaal zou moeten beantwoorden zodat wij je kunnen helpen, en deze staan allemaal behandeld in Programming Beleid - De "quickstart".

Daarnaast zijn vragen van het kaliber "kan iemand even...?" hier niet echt gewenst, om hetzelfde punt dat ik hierboven aanhaal. We willen je best helpen om iets op te lossen, maar we gaan het niet in jouw plaats doen, dat kun je goed zelf. ;)

Daarnaast kun je ook even *** Over topictitels in PRG - lezen voor topic openen!!! *** doornemen. Je topictitel is het visitekaartje voor je topic. Een goeie topictitel zorgt voor een snelle oplossing voor je probleem. ;)

Als je wil mag je een nieuw topic openen met een concrete, gerichte vraag erin. Als je je aan de Quickstart houdt, dan blijft dat topic ook wel open. Succes. :)

[ Voor 97% gewijzigd door NMe op 16-05-2006 11:13 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:47
Het is niet de bedoeling dat mensen dat script voor jou gaan maken, want zo komt jouw post wel over.
Dat je 'noob' bent, is geen excuus om geen moeite te moeten doen, en dat hoef je ook niet in je titel te zetten.
Je zegt niet wat je precies geprobeerd hebt, en wat er precies fout gaat (krijg je errors ? zoja, welke), etc.... Op die manier kunnen we je ook niet helpen, en dan is het ook niet zinvol om het topic open te houden natuurlijk.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.