Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen allemaal,

Aangezien ik nu even de tijd heb om een post te creeren, en al een tijdje zit te denken om een PDA te gaan kopen, ben ik even hier gekomen ivm mijn twijfels.

Wat afbeeldingen

Afbeeldingslocatie: http://www.xonio.com/features/i/47859210_f151acc1ed.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ifotovideo.cz/zpravodajstvi/photos/aktuality/Acer_n50_premium.jpg

De Specificaties
  • krachtige 520 MHz-processor
  • haarscherm TFT-scherm
  • razendsnel draadloos netwerken via Bluetooth en WLAN
  • 128 MB RAM en 64 MB ROM-geheugen
  • geheugen uitbreidbaar via SD en CF
Extra's
  • software-cd
  • beschermhoes
  • gebruikershandleiding
  • netvoeding
  • USB-cradle

Waarom kies ik voor de Acer N50 Premium?

Ik heb gekozen voor deze PDA omdat hij ten eerste niet de duurste is. Voor de mooie prijs van €267 euro kan ik hem bij http://www.hardwaretotaal.nl bestellen. Tevens heeft deze pda de functie van bluetooth waardoor ik eventueel zodra ik een auto heb dmv een bluetooth GPS module er een Tom Tom van maken. De behuizing van de pda is stevig en heeft een mooi design. Ook had de SD kaart uitbreiding invloed op mijn keuze.

Op/aanmerkingen

Als iemand op of aanmerkingen heeft op mijn keuze dan mag deze gerust gegeven worden, daarom heb ik namelijk deze post geopend.

Verwijderd

Ik heb ook een heel tijdje op deze Acer N50 gedubt maar toen de Acer N311 het levenslicht zag was ik daaraan verkocht; een veel beter apparaatje:
+ veel compacter
+ VGA scherm (!!)
+ Windows Mobile 5
+ 3,5mm ipv de niet zo standaard 2,5mm audio jack plugin van de N50
+ stukken nieuwer

Processor is ongeveer gelijk. 400 Mhz samsung tegenover 520 Mhz intel (schijnt ongeveer even krachtig te zijn, sommige benchmarks tonen zelfs aan dat de 400 Mhz samsung beter presteert)

Ook het geheugen is gelijk. Win Mobile5 maakt meer gebruik van het ROM geheugen dus de respectivelijke 128Mb RAM & 64 ROM van de N50 komen ook ongeveer overeen met de 64 RAM & 128 ROM van de N311.

Qua prijs liggen ze ook niet ver van elkaar af. 314 tegenover 267 = 47 euro verschil.

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:07
ik heb ook deze pda. ik heb een probleem. als ik pda reset dan doet geluid niet meer:(.gebeurd ook als ik een backup terugzet.

m.v.g. tolunay

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 22:43
tolunaygul12 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 01:13:
ik heb ook deze pda. ik heb een probleem. als ik pda reset dan doet geluid niet meer:(.gebeurd ook als ik een backup terugzet.

m.v.g. tolunay
hoe lang heb je m? Dit klinkt meer dat de speaker kapot is ofzo. Als je m minder dan 2 jaar hebt, gewoon ff bellen met acer voor een reparatie(bel trouwens niet net voor 1700, want precies op die tijd wordt de verbinding verbroken als je nog in wachtrij staat...). Ik had wat problemen dat hij zich resette :)

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:07
ik kan wel gewoon luisteren maar als ik reset voor een progje oid dan doet geluid het niet meer.
dan krijg ik error opening WAV driver. ik heb deze 2dehand gekocht.

m.v.g. tolunay

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 22:43
tolunaygul12 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:34:
ik kan wel gewoon luisteren maar als ik reset voor een progje oid dan doet geluid het niet meer.
dan krijg ik error opening WAV driver. ik heb deze 2dehand gekocht.

m.v.g. tolunay
misschien een keer een harde reset doen. Deze doe je door de reset knop+ de 2 buitenste toetsen onder het scherm tegelijk in te drukken.
LET OP: dit zal alles van je pda wissen!!!. Ik denk dat het komt door een programma dat je hebt geinstalleerd, want als ie het de ene keer wel doet en dan weer niet, dan is het wss geen hardware fout :)
Pagina: 1