Toon posts:

Ontwerp prog.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
binnekort gaan wij verhuizen en krijg ik dus een nieuwe kamer

en ik wil al graag beetje gaan kijken hoe ik m in kan richten.
is er een programmatje waar je dat beetje in kan doen? dat het er goed uitziet?
en wat ik zo kan downloaden?

Ik Zat straks in het verkeerde topic ;p

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

dan kun je in Client Software Algemeen een nieuw topic openen met deze strekking, maar wel volgens de plaatselijke policy. Als je een paar verschillende programma's vindt en je weet niet welke het beste is voor je, of ze voldoen allemaal niet, dan kun je eveneens een topic openen in Client Software Algemeen.

Dit topic gaat in elk geval dicht omdat ik een berg eigen inzet mis. Lees ook Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door.
Ik geloof dat je de boodschap niet helemaal heb begrepen ;)

Welke programma's heb je geprobeerd? Wat bevalt daar niet aan en wat zoek je dan specifiek? Waarom zijn de tools die je onder http://gathering.tweakers...D=&select_forum=#hitstart vind niet goed genoeg? Oftewel, wat zijn je eigen ervaringen / initiatieven? :)

Is gratis trouwens een harde eis? Dan zou ik eens op de sites kijken van wat meubelverkopers. Maar verwacht niet al te veel.

offtopic:
Check trouwens zo je mail even met wat uitleg.

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 15-05-2006 23:43 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
In principe heb je programma's als visio
die standaard bij office zit , en voor de mac heb je omnigraffle(Gratif).
Als je geen office hebt, heb je vast ook een port van omnigraffle voor de pc

"Stilte, een gat in het geluid...."

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Flapietoetoe schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:48:
In principe heb je programma's als visio
die standaard bij office zit , ....
Visio zit niet standaard in MS Office.

De topic titel behoeft een "fix". Onwerp is geen Nederlands woord.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
Bij mij wel...

"Stilte, een gat in het geluid...."

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:52
Chief Architect zou je misschien kunnen gebruiken, alhoewel dat misschien iets te veel van het goede is ;).
Wat je ook kan doen is je kamer op schaal uit tekeken op een A4/3 en dan ook meubels etc op schaal uit tekenen en zo een beetje schuiven :?

Hail to the king baby!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Zonder te willen spammen hier wil ik Ikea kantoor planner noemen. Uiteraard begrijp ik dat je kamer geen kantoor wordt en dat je alleen hun eigen produkten kan intekenen. Toch kun je wel vast een idee krijgen wat betreft layout van meubels en zo.
Pagina: 1