start dan wel dan niet..........help

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:12
Ik heb net een abit ka7 in mijn aopen 300watt kast gestopt en hij loopt prima als hij loopt.
Namelijk als ik de pc uitzet en hem daarna weer aan doe, gaat hij wel aan(lampje brandt en hoort ratelen), maar blijft het lampje van het beeldscherm oranje. Wat kan dit zijn???
Na ongeveer 10 minuten doet hij het wel weer, ook als ik windows opnieuw opstart blijft hij het gewoon doen

Heb al van alles geprobeerd (ook fail safe settings). Ook als ik alleen de videokaart erin heb en verder niets heeft hiij hetzelfde probleem!!!!!

abit Ka7
athlon 600@600
asus 6600 deluxe
128mb 133mhz geheugen

30x sf175s + gw5000-dt op oost

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
zelfde probleem hier gehad, moet ook eerst een paar keer op aan/uit knopje drukken. Soms lukt het als ik hem aanzet en dan op harde resetknop druk. Ik denk dat het een voedingsprobleem is (ook al heb ik ook 300watt). Het hielp namelijk toen ik m'n monitor direct op het lichtnet aansloot ipv de voedingsuitgang op de comp.

• VivaAtloni
Moet wel iets anders zijn, want ik heb het bord net omgeruild voor een andere ka7 en die heeft hetzelfde probleem!

Ik heb de monitor al op het lichtnet en niet op de kast aangesloten!!!

Ik heb een aopen 300 watt voeding, zou het daar aan liggen. Toen ik ditzelfde systeem met een epox bord had, was er niets aan de hand!!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Heb jij een voeding waar je je monitor op kan aansluiten?? Is dat dan geen AT voeding??

Probeer anders eens alle hardware behalve het noodzakelijke eruit te slopen en dan te testen. Dan kan je testen of het mischein bij het overzetten fout is gegaan...

If nothing is written below, I was the last to reply...

• VivaAtloni
nee, maar ik bedoelde eigenlijk geaard aangesloten.

Ik weet trouwens bijna zeker dat het de geforce (asus 6600 deluxe) is, want bij andere grafische kaarten heeft ie geen last.

Hoe hebben jullie de "agp drive strenght" ingesteld, misschien dat dat wat uitmaakt!!

• VivaAtloni
heb alleen de grafische kaart aangsloten, dus daar ligt het ook niet aan

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Als het een voedingsprobleem was zou die wel het liedje van Disney gaan spelen "It's a small world" of misschien wel Beethoven met "Fur Elise"...
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q261/1/86.ASP?LN=EN-US&SD=gn&FR=0

• VivaAtloni
daar heb ik wat aan mastermind!!!

Pagina: 1