[word] pagina liggend weergeven

Pagina: 1
Acties:

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:14
hoi allemaal,

ik heb een probleem (duh ;) )

ik moet een wordt file leren van 113 blz en heb geen zin om het uit te printen (dit moet ik namelijk wel vaker -> printerinkt is duur). nu wil ik het dus van mijn beeldscherm af lezen/leren.

de leraar die dit gemaakt heeft heeft het samengesteld uit een aantal scans van boeken. dit zijn scans van 2 blz tegelijk, aan elkaar dus, als 1 plaatje ingevoegd. voor zover geen problemen.
MAAR deze scans zijn dus verticaal geplaatst, en ik kan niet echt mijn monitor 90graden verdraaien om dit te lezen. ik weet dat er ergens een optie is om de pagina's liggend weer te geven.
bij bestand-> paginaindeling leidt er toe dat de pagina's wel liggend worden weergegeven, maar de plaatjes blijven dan "staand" staan.

mijn vraag is dus; hoe/ waar zet ik het zo aan dat eigenlijk alle pagina's met inhoud liggend weer worden gegeven?

ik heb al in de search en op internet gekeken, maar daar alleen dus de optie bestand-paginaindeling gevonden...

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Verwijderd

Misschien kun je het liggend afdrukken naar een .pdf bestand?

Of anders Afdrukvoorbeeld? Als de dan de paginainstelling op liggend hebt staan, moet de pagina liggend worden weergegeven.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 23:23 ]

Verwijderd

Print 2 PDF en dan draaien maar.

Zou niet weten of het in Word kan.

[edit] lol

[edit2] Je hoeft hem niet eens liggend te printen in Acrobat (of ander proggie) kun je gewoon roteren.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 22:50 ]

Verwijderd

of je zegt tegen je drivers van je grafishe kaart dat je een rechtopstaande monitor hebt

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-07 14:10
Met nVidia-drivers kan dat gewoon, al kreeg ik een keer een BSOD toen ik hem terugzette...
Reboot... en toen stond alles nog gedraaid... :p

We are shaping the future

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:14
dat van het draaien in de drivers heb k net na het openen bedacht (stom stom) en toegepast.
t blijft behelpen, maar het lukt wel....

nu nog zo lang de motivatie hebben om deze mega-saaie stof te lezen...

heb je in een pdf bestand (heb alleen acrobat reader) de mogelijkheid om het zelf te draaien? heb er nooit echt mee gewerkt, alleen om te lezen, nooit iets zelf te maken...

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Koop / gebruik een laserprinter.

De Reader heeft idd. een standaardknop on de knoppenbalk staan. Loop alle knoppen gewoon even langs.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1