Raar probleem met wegvallen van menuknop in FF

Pagina: 1
Acties:

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het volgende is er aan de hand:

Ik heb http://www.catsmanopel.nl gemaakt in dreamweaver, en de index.html in kladblok. In IE is er niets aan de hand, ziet er uit zoals het hoort. In FF echter, valt de laatste menuknop (autoschade) 'er af'. Deze staat dus onder 'Home'. Zodra ik het frame breder maak is er geen probleem meer, maar das natuurlijk geen gezicht. Ik heb de menuknoppen keurig uitgemeten, daar ligt het niet aan.

http://www.catsmanopel.nl/boven.html werkt ook prima in FF, dus dat het wordt blijkbaar verpest door mn middenframe. Als ik de volledige inhoud van mn middenframe weghaal is het probleem nog steeds aanwezig!

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Of ik kijk er overheen, of het is echt raar, maar ik snap het ff niet meer?

Bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door Timmert op 15-05-2006 22:00 ]

• JKVA
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JKVA

Design-by-buzzword fanatic

Misschien is die

outline-width: 1px;

de boosdoener?
edit:

Ik bedenk me trouwens dat je frames gebruikt. Kun je dat rechtse element niet rechts door laten lopen, ondanks de framebreedte? Dat is ook mooier als je je browser resized vind ik.

[ Voor 64% gewijzigd door JKVA op 15-05-2006 22:33 ]

Fat Pizza's pizza, they are big and they are cheezy

• Timmert
  • Niet online
Oorzaak gevonden! Alle marges ff op 0 gezet en klaar :)

Thanks!

Maar wat bedoel je nou met dat 2e gedeelte?

• JKVA
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JKVA

Design-by-buzzword fanatic

Eigenlijk geen idee, was meer als laatste redmiddel bedoeld. Als je menubalk te breed bleef, zou je kunnen proberen te forceren je buttons op een rij te zetten. Ook de scrollbalken uit en het had het ook opgelost, maar het is natuurlijk een zeer lelijke "hack"-oplossing. :P

Overigens, ik weet niet of je die site pas gemaakt hebt, maar voor een nieuwe site zou ik niet zomaar voor frames kiezen. Voor argumenten, zoek maar eens rond hier op het forum. :)

Fat Pizza's pizza, they are big and they are cheezy

• Timmert
  • Niet online
De site is al weer een jaartje ofzo oud. Komt bij dat in op dit gebied geen wonder ben, dus dit doet 't prima :Y)

Maar ik zal eens zoeken!