betrouwbare schijf gezocht....

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:24
hallo,

momenteel zit er een oude 20 gb schijf in mijn file server maar deze is gewoon vol, dit zelfde geld ook voor de rest van mijn schijven. De boel zit dus helemaal vol

Nu wil ik binnenkort een nieuwe schijf kopen en die in een externe behuizing doen.

maar ik zoek dus een schijf die betrouwbaar is, ik heb momenteel momenteel al een paar schijven die ruim 8 jaar 24/7 draaien (bootschijven hoeven niet groot te zijn) en waar nog steeds geen problemen mee zijn.

dat soort schijven zoek ik, nu had ik een Maxtor Diamondmax plus 10, 300gb in gedachten omdat die lekker goedkoop is bij een webshop.

Zijn er mensen die ervaringen mee hebben (met die schijf dan) of andere schijven aanraden (bij voorkeur 300 gb of groter, en rond de 100 euro)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Maxtor staat volgens mij bekend om goede en betrouwbare schijven. Neem anders even een kijkje in de Producsurvey. Of Google er even naar. Volgens mij is de Maxtor een goede keus!

Verwijderd

als je je hoofd prioriteit legt op betrouwbaarheid en veiligheid van gegevens moet je denken aan een raid opstelling :)

anders kun je prima uit de voeten met een maxtor of hitachi ofzuh :D

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-02 18:25
Maxtor staat nu niet echt bij iedereen bekend als betrouwbaar...

:O

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:38
KappuhH schreef op maandag 15 mei 2006 @ 21:50:
Maxtor staat volgens mij bekend om goede en betrouwbare schijven. Neem anders even een kijkje in de Producsurvey. Of Google er even naar. Volgens mij is de Maxtor een goede keus!
Euhhh Maxtor staat net bekend om z'n grote rommel. Zie nieuws: Garantieclaims Maxtor ruim viervoudige van Seagate . Persoonlijk zou ik voor een Seagate gaan, Seagate is de enige fabrikant die gewoon 60 maanden garantie geeft op alle harde schijven.

[ Voor 21% gewijzigd door Wim8282 op 15-05-2006 21:54 ]

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Echt zo'n topic met merk v.s. merk maar ok mijn prioriteit ligt bij Samsung, ik heb nu al een schijf bijna 24/7 al jaren draaien doet nog steeds.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.