Serie flamebait/offtopic reacties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
nieuws: Sony-directeur: PS3 vermoedelijk nog te goedkoop

De laatste paar reacties laten enkel filmpjes zien van mensen die naar nintendo rennen en de ps3 links laten liggen en een serie bijbehorende offtopic reacties en flamebaits. Helaas zijn enkele reacties al niet meer voor mij te modereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dat zijn 142 reakties en er zijn er nog een stuk of 50 modereerbaar, maar veel te hoog gemodde trollen zie ik zo 1-2-3 niet staan. Kan je wat specifieker zijn?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1635532 en alles wat er aan hangt.

Het gaat hier om de prijsstelling van de ps3. Nintendo heeft er niets mee te maken, iig niet de wachtrij e.d. van de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ach, ik vind dat wel meevallen. De prijsstelling van Sony en die van de Wii liggen diametraal tegenover elkaar, terwijl ze kort na elkaar zullen uitkomen en deels dezelfde markt bedienen - een vergelijk mag wmb gemaakt worden. Offtopic is primair niet aan de orde, lijkt mij. Filmpje is een beetje flauwe manier om het te brengen, maar als 'ie op +2 grappig had gestaan hadden we d'r niks van gezegd. Staat op +2, mag daar van mij blijven staan. Zelfde geldt voor deze (ok, die is een tikje dubieus maar juist in deze subdraad vind ik dat nog wel kunnen).

Hier hebben we een feitelijk correct betoog: veel sites melden dat Sony z'n kansen, uh, niet aan het vergroten is. Kan je het mee eens zijn of niet, de stelling doet opgeld en dat wordt gemeld. Staat op 1, net als een mogelijke verklaring (helaas met modgemekker), en deze mag tenslotte overbodig heten, maar flamebait? Het eerste filmpje heeft best wat van Pamplona weg :+ en dat zulke reacties sneu voor Sony zijn moet ik igg beamen :)

Ik zie geen reden om hier in te grijpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Rataplan op 15-05-2006 21:45 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ok, you're the boss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Nee hoor, ik sta open voor argumenten. Ik zie ze alleen nog niet ;)

Pagina: 1