Toon posts:

[css] Hoe kan ik de break na een table weg krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een irritant probleem, ik heb een table en ik wil dat na die table de text gewoon doorloopt ipv op de volgende regel verder gaat. Nu dacht ik dit met dislpay: inline op te lossen maar als ik dit doe dan lijkt de table niet meer te kloppen in firefox, de borders verdwijnen en sommige cell events werken niet meer. Links of rechts laten floaten is geen optie want de tabel moet ook ergens midden tussen tekst kunnen staan. Iemand enig idee?

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
Misschien dat je voor firefox het volgende kan gebruiken wat waarschijnlijk niet werkt in IE:

Cascading Stylesheet:
1
2
3
table {
  display: inline-table;
}

Zie de CSS display property voor meer mogelijkheden. Overigens dacht ik dat een table standaard zowiezo inline is, maar daar kan ik me in vergissen daar heb ik me dus in vergist!

Overigens zie ik hier, dat inline-table alleen in opera werkt..

[ Voor 20% gewijzigd door Borizz op 15-05-2006 20:14 ]

If I can't fix it, it ain't broken.

Verwijderd

Topicstarter
Ja die display properties ken ik wel, maar inline is de enige die nog enigzins het gewenste resultaat geeft in firefox.

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
Blijkbaar is wat firefox doet volgens de specs, zie ook: http://weblogs.mozillazin...5/06/displayinline_a.html .

If I can't fix it, it ain't broken.

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kan je een plaatje maken met een voorbeeld wat je wil bereiken?
Misschien is het op een andere manier mogelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Hier is een voorbeeldje zonder display: inline en hier met, ik wil dus die text achter mijn select hebben en niet eronder, zonder dat dit in firefox ten koste gaat van de functionaliteit en lay-out van de select

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 20:50 ]

Pagina: 1