very cheapo digi camera?????????

Pagina: 1
Acties:

• AKA_ACE
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Ik kwam bij kinorama 2 camera's voor 200 gulden tegen: een trust camera met serieele verbinding en een lenco "pen" camera met usb verbinding.
Nu snap ik dat je voor 200 gld niet echt veel kan verwachten maar voor internet gebruik moet het genoeg zijn.
Wie o wie heeft ervaring met 1 van deze 2 camera's en wil deze met mij delen???

CU
AKA_ACE

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

Verwijderd

Trust suckt . Ik kan je dik een Creative Webcam GO+ aanraden .

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
De opnames van de creative webcam/camera zijn niet goed genoeg voor mijn doeleinden, helaas. Maar wat suckt er aan dat trust ding??

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

Verwijderd

Alles , iedereen hier heeft met Trust alleen SLECHTE ervaringen .

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Klinkt als een steekhoudend argument maar heb je zelf ook slechte ervaringen met trust "shit"?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op donderdag 25 januari 2001 16:56 schreef real_raichu70 het volgende:
Alles , iedereen hier heeft met Trust alleen SLECHTE ervaringen .
Ehm.... hallow..... je vergeet nog wat.... niet alleen slechte ervaringen, maar ook GEEN ervaring ;)

Verwijderd

Heb genoeg ervaring met :r Trust :r, stelltje prutser - ze maken feitelijk alleen maar goedkope zooi met butt-kwaliteit.
Alleen de CD-R'etjes zijn soms nog wel te makken.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ik heb nog 2 voodoo2 12mb kaartjes van trust liggen. Die hebben het altijd erg goed gedaan, en doen het nog steeds erg goed. Heb ook ooit in een ver, grijs verleden een muis van trust gekocht, die het ook nog steeds doet. dus van niks negatiefs over trust. Maar wat ze tegenwoordig maken kan best troep zijn. geen ervaringen mee.

Verwijderd

Ik heb ooit een keer in een conrad folder een digitale camera gezien voor 150 piek incl software.

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Ik heb wel eens iets van trust gekocht bij Mediamarkt. Naaa, daar werd ik helemaal gek van, ging elke dag wel een stukje verder stuk dat kut stuur :r

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:44
ik heb dat ding gehad. ( die trust cam )
en ik kan hem TEN ZEERSTE AFRADEN !!!

ding heeft een zeer lage resolutie en na anderhalve dag gebruikt te zijn waren de foto's al van midner kwaliteit als de eerste. gewoon een zeer pixelachtig/korrelig effect. en dat was dan op best quality.
ook is de serieele kabel ONTZETTEND traag. en VREET het ding batterijen welke ook nog eens een zeer raar formaat is. ( duur dus )

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Oftewel en met andere woorden:
geen very cheapo digi camera kopen dus.
Ik wist het eigenlijk wel maar je blijft toch hopen, niet?

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Die Trust camera vooral niet kopen! Collega heeft hem ook (was ongeveer ook 200 piek) en de foto's zijn van zo'n verschrikkelijke slechte kwaliteit dat hij die camera onmiddelijk weer heeft teruggebracht naar de winkel. Je kon alleen foto's maken met direct zonlicht en alle foto's in huis of in de schaduw waren dik onderbelicht.

Let op: verschillende goede merken zijn hun 1.2 megapixel-camera's aan het dumpen. Nog een maandje en dan kan je voor 500 piek een fatsoenlijke echte digitale kamera kopen :) Probeer nof effe geduld op te brengen!

Verwijderd

Op donderdag 25 januari 2001 19:09 schreef wijnolst het volgende:
Heb genoeg ervaring met :r Trust :r, stelltje prutser - ze maken feitelijk alleen maar goedkope zooi met butt-kwaliteit.
Alleen de CD-R'etjes zijn soms nog wel te makken.
Ehm... Trust maakt niets, ze kopen alleen producten bij een andere fabriek die ook nog eens het trust logo'tje erop wilt drukken :)

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:44
ALs je dan toch niet te duur wilt
kijk es voor een hp c200
goede 1 megapixel camera en niet duur voor zijn geld zijn de laatste modellen die eruit moeten.
enigste nadeel is dat ze nogal veel stroom vreten asl je het display gebruikt wat erop zit en dat er nog steeds een serieele kabel aan zit. ( die met een ZEEER KWETSBARE connector op de camera vast zit )

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:02
Wil niet veel zeggen maar die Soundwave boxjes die Trust maakte/nog steeds maakt :? zijn PERFECT, zeker voor zo'n prijs.
Ik geloof dat Escom ze ook verkocht toen dat nog bestond en ik heb een paar kloontjes bij Dynabyte gehaald, een paar jaar geleden.

Voor hun prijs geven ze een heel mooie bas af en heel natuurgetrouw geluid (gezien het feit dat ze toch van kunststof zijn).

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Pagina: 1