Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...
Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...
Ehm.... hallow..... je vergeet nog wat.... niet alleen slechte ervaringen, maar ook GEEN ervaringOp donderdag 25 januari 2001 16:56 schreef real_raichu70 het volgende:
Alles , iedereen hier heeft met Trust alleen SLECHTE ervaringen .
Verwijderd
Alleen de CD-R'etjes zijn soms nog wel te makken.
Verwijderd
en ik kan hem TEN ZEERSTE AFRADEN !!!
ding heeft een zeer lage resolutie en na anderhalve dag gebruikt te zijn waren de foto's al van midner kwaliteit als de eerste. gewoon een zeer pixelachtig/korrelig effect. en dat was dan op best quality.
ook is de serieele kabel ONTZETTEND traag. en VREET het ding batterijen welke ook nog eens een zeer raar formaat is. ( duur dus )
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
geen very cheapo digi camera kopen dus.
Ik wist het eigenlijk wel maar je blijft toch hopen, niet?
Let op: verschillende goede merken zijn hun 1.2 megapixel-camera's aan het dumpen. Nog een maandje en dan kan je voor 500 piek een fatsoenlijke echte digitale kamera kopen
Verwijderd
Ehm... Trust maakt niets, ze kopen alleen producten bij een andere fabriek die ook nog eens het trust logo'tje erop wilt drukkenOp donderdag 25 januari 2001 19:09 schreef wijnolst het volgende:
Heb genoeg ervaring metTrust
, stelltje prutser - ze maken feitelijk alleen maar goedkope zooi met butt-kwaliteit.
Alleen de CD-R'etjes zijn soms nog wel te makken.
kijk es voor een hp c200
goede 1 megapixel camera en niet duur voor zijn geld zijn de laatste modellen die eruit moeten.
enigste nadeel is dat ze nogal veel stroom vreten asl je het display gebruikt wat erop zit en dat er nog steeds een serieele kabel aan zit. ( die met een ZEEER KWETSBARE connector op de camera vast zit )
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ik geloof dat Escom ze ook verkocht toen dat nog bestond en ik heb een paar kloontjes bij Dynabyte gehaald, een paar jaar geleden.
Voor hun prijs geven ze een heel mooie bas af en heel natuurgetrouw geluid (gezien het feit dat ze toch van kunststof zijn).
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.