Toon posts:

MX-1000 diepe scrollwiel-klik?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag de Logitech MX1000 gekocht, prima muis. Maar de middelste muisknop (scrollwiel) moet erg diep induwen voor ie die functie activeert. Bij normale muizen kun je de knop gewoon licht indrukken en dan activeert de universal scroll gewoon maar bij deze kun je m licht indrukken, dan doet ie niets en als je dan nog iets verder drukt hoor je een mechanische 'klik' en activeert de universal scroll pas.

Zijn er mensen die kunnen bevestigen dat de middle mouse button van de mx1000 een stuk dieper moet worden ingedrukt voor activatie of zou ik nog eens even terug moeten met het apparaatje?

EDIT// Já, ik heb de search gebruikt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 19:53 ]

Verwijderd

Waarschijnlijk is het zo omdat het scrollwieltje ook naar links en naar rechts gedrukt kan worden. Heb ik bij mijn G5 ook. Is een kwestie van wennen.

Verwijderd

k heb de 700 maar daar valt het wel mee hoor, zal idd wel door de horizontale scroll komen.

offtopic:

ik gebruik die optie dus echt nooit.

Verwijderd

Jep dat klopt; vond ik ook altijd aardig vervelend aan me mx 1000. Na een tijdje went 't wel, voor de rest prima muis.

Verwijderd

Heb dat ook op mijn Microsoft muis zitten (kan ook van links naar rechts). Het handigste vind ik om deze functie in te stellen als de Alt-Tab, omdat je die niet kan gebruiken anders als je met 1 hand bezig bent...