Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Mijn vraag is te moeilijk?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
laatste kick... ik wil het nog steeds weten
Wat bedoel je precies met de Browser Palette? Is dat soms dat Explorer venster om bestanden te openen?
Je kan deze toch gewoon aan- en wegklikken via het icoon op de werkbalk. Ook kan je met Ctrl-B deze tevoorschijn halen of wegtoveren
Je kan deze toch gewoon aan- en wegklikken via het icoon op de werkbalk. Ook kan je met Ctrl-B deze tevoorschijn halen of wegtoveren
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
DIE bedoel ik ja! En CTRL-B is een good start, maar ik wil 'm gewoon instellen, zoals hij ook in PSP9 werkt... Weet je of dat kan misschien?hp38guser schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:59:
Wat bedoel je precies met de Browser Palette? Is dat soms dat Explorer venster om bestanden te openen?
Verwijderd
Klik op de punaise die naast het label browser staat.
Sleep de browser dan over het scherm dmv drag & drop.
Suc6
Suc6
Ja, maar dan heb ik nog steeds dat de browser pallette OVER de foto heenstaat. DAT wil ik niet. Dus het is helemaal goed zoals je omschrijft, maar dan wil ik dus de foto on top.Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:50:
Klik op de punaise die naast het label browser staat.
Suc6
Verwijderd
Heb gekeken maar niet gevonden. Sorrie.spaceboy schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:13:
[...]
Ja, maar dan heb ik nog steeds dat de browser pallette OVER de foto heenstaat. DAT wil ik niet. Dus het is helemaal goed zoals je omschrijft, maar dan wil ik dus de foto on top.
In de preferences (onderdeel browser palette) staat wel een vinkje "hide browser on file open". Dat is het ook niet helemaal, want hij komt daarna niet meer terug zonder dat je hem zelf weer opent.
Ben bang dat dat dus niet gaat lukken.
Ben bang dat dat dus niet gaat lukken.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Pagina: 1