[Paint Shop Pro X] browser always on top?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01 20:29

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik ben sinds versie 5 blij gebruiker van PaintShop. Nu ben ik overgestapt op Paint Shop Pro X (Corel ondertussen). Enige wat ik nog niet voor elkaar krijg: als ik de Browser Palette open heb en ik klik een foto, komt de foto alleen in het gedeelte waar de browser niet staat.

Als ik de browser niet "dock" komt de foto erachter. Ik wil echter juist dat de foto in het hele scherm terecht komt (over de browser palette dus). Ik kan echter niet aangeven dat de browser niet "always on top" moet. Wel dat hij helemaal verborgen wordt, maar dat wil ik ook niet...

Beetje vage vraag (cryptisch), maar snapt iemand wat ik bedoel?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Mijn vraag is te moeilijk? :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
laatste kick... ik wil het nog steeds weten

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-01 17:54

Acheron

updatepack.nl

Wat bedoel je precies met de Browser Palette? Is dat soms dat Explorer venster om bestanden te openen?

Je kan deze toch gewoon aan- en wegklikken via het icoon op de werkbalk. Ook kan je met Ctrl-B deze tevoorschijn halen of wegtoveren :)

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
hp38guser schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:59:
Wat bedoel je precies met de Browser Palette? Is dat soms dat Explorer venster om bestanden te openen?

Je kan deze toch gewoon aan- en wegklikken via het icoon op de werkbalk. Ook kan je met Ctrl-B deze tevoorschijn halen of wegtoveren :)
DIE bedoel ik ja! En CTRL-B is een good start, maar ik wil 'm gewoon instellen, zoals hij ook in PSP9 werkt... Weet je of dat kan misschien?

Verwijderd

Klik op de punaise die naast het label browser staat.

Sleep de browser dan over het scherm dmv drag & drop.

Suc6 :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:50:
Klik op de punaise die naast het label browser staat.

Sleep de browser dan over het scherm dmv drag & drop.

Suc6 :)
Ja, maar dan heb ik nog steeds dat de browser pallette OVER de foto heenstaat. DAT wil ik niet. Dus het is helemaal goed zoals je omschrijft, maar dan wil ik dus de foto on top.

Verwijderd

spaceboy schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:13:
[...]

Ja, maar dan heb ik nog steeds dat de browser pallette OVER de foto heenstaat. DAT wil ik niet. Dus het is helemaal goed zoals je omschrijft, maar dan wil ik dus de foto on top.
Heb gekeken maar niet gevonden. Sorrie. :'(

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:17

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

In de preferences (onderdeel browser palette) staat wel een vinkje "hide browser on file open". Dat is het ook niet helemaal, want hij komt daarna niet meer terug zonder dat je hem zelf weer opent.

Ben bang dat dat dus niet gaat lukken.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1