Toon posts:

wat is NS NMS?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik weet dat dit eigenlijk een google vraag is, maar ik kan het daar niet vinden. Ik ben al een half uur aan het zoeken (oneindig vaak dezelfde handelingen), terwijl ik verwacht dat iemand dit zo weet.

Ik moet mijn oude HD vervangen omdat deze kapot is gegaan. Nu ben ik gestuit op dit product: Western Digital CAVIAR SPECIAL ED 160GB SATA 8MB CACHE 7200RPM NS NMS

Nu vraag ik mij af wat betekent NS NMS?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:00

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Google zegt : NMS = network management system, NS = network service

[ Voor 220% gewijzigd door Microkid op 15-05-2006 18:18 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan de termen Network Service niet echt relateren aan een HD, maar dat zal aan mij liggen :/

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:11
het komt er op neer dat het allemaal weinig uitmaakt en vooral marketing is. Termen die wel bekend zijn maken wel wat uit, maar gewoon afkortingen in de schijfnaam zeggen vaak niet zoveel..

offtopic:
Al zou ik zelf een paar euro bijleggen en een 300gb schijf nemen ofzo. scheelt misschien 2 tientjes en je hebt 140gb meer

Verwijderd

Topicstarter
Dank je, ik wist niet zeker of het Marketing-zooi was, of dat het iets was waar ik op moest letten. Mijn harde schijf is kaduk aan het gaan, en ik moest even een nieuwe uitzoeken (allemaal softwarebouwers, maar van hardware redelijk weinig kaas gegeten/gedateerde kennis(tot het jaar 2000 volgde ik alles wel))

offtopic: het liefste versjouw ik mijn image (lees:weinig installwerk), en ik heb nog 60 Gb vrij, dus daarom wil ik hem even groot kopen als de vorige...

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Een image van bijvoorbeeld Ghost kan je prima op een grotere schijf zetten, dan vraagt hij vanzelf wat je met de nog overgebleven ruimte wilt doen (nieuwe partitie maken of bij bestaande partities voegen).

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Pagina: 1