Redirecting..alleen hoofdpagina bereikbaar

Pagina: 1
Acties:

• mazz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-06-2025
Ik zit met een probleem.
Ik heb bij Hostway een domeinnaam besteld en bij Nimio een hostingpakket.
Nu heb ik de domeinnaam www.bigoutletstore.nl gereserveerd. Bij Hostway kan ik deze domeinnaam laten redirecten naar mijn hostingpakket. Dat werkt goed. Maar alle verzoeken worden naar het adres van mijn webhosting gestuurd. Dus al doe ik www.bigoutletstore.nl/admin of www.bigoutletstore.nl/index2.htm dan kom ik gewoon op de hoofdpagina.

Hieronder staat hoe de dns instellingen nu zijn
Afbeeldingslocatie: http://one.fsphost.com/gazkin/dns.JPG

Staat daar misschien iets verkeerd ingesteld?
De nameservers van hostway zijn als volgt
Primaire: ns0.nl.siteprotect.com 66.232.132.12
secondaire: ns1.nl.siteprotect.com 66.232.134.9

En moet ik dat redirecte nou aanlaten of niet?

Mazz

20 jaar, en wat had ik bereikt?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Die DNS instellingen op het plaatje zijn van Nimio denk ik?
Punt is, het domein is geregistreerd bij Hostway en staat daar ook in de nameservers. Die hebben vervolgens geen idee waar ze requests naar toe moeten sturen ;)
Kun je bij Hostway niet in een controlpanel aangeven dat het domein de nameservers van Nimio moet gebruiken?

• mazz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-06-2025
Dat kan ik zo niet instellen.
Ik kan ze wel even een mailtje sturen.

Dus zei moeten de nameservers van Nimio gebruiken?

20 jaar, en wat had ik bereikt?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nou ja, een beetje afhankelijk van wat je wel en niet in kunt stellen. Als je bij Hostway niks in kunt stellen zul je ze moeten mailen. Een request voor je domein komt nu uit bij de nameservers van Hostway die vervolgens gewoon niet weten wat ze met het request aanmoeten. Dus of je zult die nameservers wijs moeten maken waar het domein naar moet verwijzen of andere nameservers moeten (laten) instellen en bij het controlpanel van Nimio aanmoeten geven wat er met de domeinnaam moet gebeuren.

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-01 18:46

rick77

... get to the point!

je hebt waarschijnlijk een redirect aanstaan met zgn. cloaking (site wordt in frames geladen)... voor wat jij wil moet je je dns instellingen aanpassen. vraag is of dat kan... bij je hostingprovider informeren dus.