Tot een paar maand geleden had ik een Kenwood Miniset met optische uitgang. Hierop had ik mijn MD aangesloten en kon ik via de optische uitgang cd's naar de MD kopiëren. Het handige was dat bij ieder nieuw nummer op de cd er een nieuw nummer op de MD aangemaakt werd.
Deze heb ik echter verkocht voor een betere versterker enzo.
Om de optische uitgang te vervangen heb ik een SPDIFmodule voor mijn moederbord, Asus A7N8X-X ingebouwd en dat werkt op zich prima. Het signaal komt door en mijn MD kan alles opnemen. De MD krijgt echter geen signaal dat er een nieuw nummer is gestart, dus er zitten meerdere nummers in een track.
Ik zou graag een signaal tussen ieder nummer stoppen zodat de MD weer bij ieder nieuw nummer een nieuwe track aanmaakt. Heeft er iemand suggesties wat voor signaal dat is en hoe dat er tussen gezet kan worden?
Relevante specs
Moederbord Asus A7N8X-X
Asus SPDIF COAX&Optical out.<-met een kleine mod paste dat op mijn moederbord
Sony MD MZ-R501
Itunes om de muziek af te spelen, maar is geen pré.
Deze heb ik echter verkocht voor een betere versterker enzo.
Om de optische uitgang te vervangen heb ik een SPDIFmodule voor mijn moederbord, Asus A7N8X-X ingebouwd en dat werkt op zich prima. Het signaal komt door en mijn MD kan alles opnemen. De MD krijgt echter geen signaal dat er een nieuw nummer is gestart, dus er zitten meerdere nummers in een track.
Ik zou graag een signaal tussen ieder nummer stoppen zodat de MD weer bij ieder nieuw nummer een nieuwe track aanmaakt. Heeft er iemand suggesties wat voor signaal dat is en hoe dat er tussen gezet kan worden?
Relevante specs
Moederbord Asus A7N8X-X
Asus SPDIF COAX&Optical out.<-met een kleine mod paste dat op mijn moederbord
Sony MD MZ-R501
Itunes om de muziek af te spelen, maar is geen pré.