Ik kom er maar niet achter wat ik nog mis om .ts bestanden af te kunnen spelen met ZoomPlayer.
VLC en MPC werken natuurlijk wel met hun on-board filters, maar dat vreet mijn cpu op. Ik heb niet voor niets een 6600GT gekocht met PureVideo.
Na wat zoekwerk kwam ik op HDTVPump uit, nadat ik dat installed had ging het helemaal mis. Zoomplayer speelt dan de eerste 5sec (zonder beeld of geluid) met een max cpu load en schiet daarna naar het einde van de video. Dat heb ik dus weer uninstalled.
Nu speelt hij weer de video volledig, alleen zonder beeld en geluid
Nu komt er wel dat PureVideo logo in me tray te staan, alleen doet dat verder niets.
Verder heb ik bijna elke coced die je maar kan noemen op mijn pc staan;
XVid, DivX, nVidia MPEG2 video en audio Decoder, AC3 Filter en CoreAVC voor h.264 spul
GSpot kan er ook niet achter komen welke codec is gebruikt.
Mijn vraag is dus hoe ik het .ts bestand kan spelen met een DirectShow prog
VLC en MPC werken natuurlijk wel met hun on-board filters, maar dat vreet mijn cpu op. Ik heb niet voor niets een 6600GT gekocht met PureVideo.
Na wat zoekwerk kwam ik op HDTVPump uit, nadat ik dat installed had ging het helemaal mis. Zoomplayer speelt dan de eerste 5sec (zonder beeld of geluid) met een max cpu load en schiet daarna naar het einde van de video. Dat heb ik dus weer uninstalled.
Nu speelt hij weer de video volledig, alleen zonder beeld en geluid

Verder heb ik bijna elke coced die je maar kan noemen op mijn pc staan;
XVid, DivX, nVidia MPEG2 video en audio Decoder, AC3 Filter en CoreAVC voor h.264 spul
GSpot kan er ook niet achter komen welke codec is gebruikt.
Mijn vraag is dus hoe ik het .ts bestand kan spelen met een DirectShow prog