Toon posts:

[PHP]WK-Voetbal Poule

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Er was hier onlangs een WK 2006 voetbalpoule topic waar veel handige kennis in stond, ik kan hem echter niet terug vinden d.m.v. de search (hij stond ergens op GoT). Iemand nog enig idee waar dit topic is, ik kan het nl. gebruiken voor het ontwikkelen van een poule voor in ons bedrijf. :).

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Aangezien het WK redelijk snel begint, kan je niet gewoon een van de online WK pools gebruiken?

Overigens is het niet echt de bedoeling om zoek-vraagjes hier neer te zetten, incl. zoekvraagjes over oudere topics op GoT ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 09:23

André

Analytics dude

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:03:
Aangezien het WK redelijk snel begint, kan je niet gewoon een van de online WK pools gebruiken?

Overigens is het niet echt de bedoeling om zoek-vraagjes hier neer te zetten, incl. zoekvraagjes over oudere topics op GoT ;)
Ik weet dat het vragen om 'scripts' niet mag, maar ik ben zelf bezig met het bouwen, en in een oud topic stond heel wat handige informatie. Het is nog geen maand oud geloof ik.

En ik zou natuurlijk een online WK pool kunnen gebruiken, maar daarmee ga ik voorbij het feit dat ik het zelf wil maken om mijn PHP kennis beter te maken ;).

Vandaar had ik gehoopt dat het min of meer gedoogd zou zijn O+

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat was hem niet, hoewel ik natuurlijk wel de broncode van andere scripts in kan kijken en kijken of ik er nog wat handigs van opsteek. Bedankt!

Ik ga rustig doorpuzzelen hoe ik een reactiesysteem krijg onder de pooluitslagen. 8)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je als laatste reageert, dan kan je ook gewoon de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif button gebruiken. Anders lijkt het verdacht veel op een kick binnen 24 en dat hebben we liever niet ;)

[ Voor 10% gewijzigd door NMe op 15-05-2006 17:20 . Reden: Wel de goeie image-link nemen he? :+ ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zoeken naar topics van de afgelopen 50 dagen binnen Programming met de tekst 'poule'. Als daar niks bij zit, dan was het topic niet hier. De zoekmachine gebruiken kun je zelf ook wel, daar heb je hier geen topic voor nodig. ;)

Daarnaast is het ontwikkelen van een poulescript niet echt spannend. Als je tegen concrete problemen aanloopt kun je hier alsnog een topic openen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.