[Ervaringen] DFI Infinity & lanparty Nforce 2

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• djkorpo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 09:59
Ik zou van de mede tweakers met 1 van deze mobo's wel de volgende dingen willen weten,

Welke bios gebruiken jullie?
Wat zijn de beste settings voor het overklokken?
Welk bankje is nou het beste voor het overklokken?
Wat zijn jullie overclocks zonder en met mods?
Worden semprons bij jullie wel goed herkend?

Ik zelf gebruik de infinity rev A i.c.m. een sempron 2800+ een reepje mdt geheugen en een Asus Geforce 6600 non gt. Mijn gemiddelde score in 3Dmark03 is ongeveer 5500.

Nu wil ik mijn cpu nog verder gaan klokken maar het vreemde is dat hij op een fsb van 180 superstabiel is en op 181 niet eens boot. Lijkt mij een beetje vreemd. Ook wordt mijn cpu standaard als een Athlon 2400 herkend, heeft dit invloed op de prestaties?

Alvast bedankt!

• djkorpo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 09:59
schopje

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik zou zelf gaan zoeken in Tweaking & Cooling Algemeen . Daar moet je vast wel wat informatie uit kunnen halen. In PMG wordt dit vaak niet besproken ;)

Daarnaast zou je met Central Brain Identifier kunnen kijken naar je CPU speed / herkenning.

Wauw, een sig!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Er zijn zat topics geweest over het oc'en met socket A nforce 2 mobo's. zoek daar eens op bij Tweaking & Cooling Algemeen

niet gezocht dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je Sempron als Athlon herkend wordt, is je BIOS niet echt up-to-date. Verder stel je heel veel vragen zonder aan te geven wat je zelf draait en wat je zelf opgezocht hebt als potentiele antwoorden. Dat is natuurlijk de bedoeling niet, evenmin als het binnen 24u schoppen van je topic... :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.