Games Convention 2006

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.gamesconvention.com/images/logo.gif - Games Convention 2006 -

August 24th to 27th, 2006

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesconvention.com/images/teaser_publ_links_e.jpg

Deze beurs wordt ook wel de E3 van Europe genoemd.
Jaarlijks is deze te vinden in Leipzig (DL).

Linkje naar officiele site

Hier op Tweakers nog niet veel over gehoord, wat zijn de ervaringen van vorige jaren?
Ik zit er over te denken dit jaar er heen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:24
Ken het nieteens, maar gamen boeit me niet zoveel dus ga er ook niet heen. Ga nooit naar zo'n beurs oid. Ga liever naar een feest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 09:12
Is het een vakbeurs of consumentenbeurs? Is het betaalbaar om er heen te gaan?
ID-College schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:13:
Ken het nieteens, maar gamen boeit me niet zoveel dus ga er ook niet heen. Ga nooit naar zo'n beurs oid. Ga liever naar een feest :)
Thanks for sharing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Topicstarter
Entree is 10 euro voor een dag.... er heen gaan zal afhangen van het vervoer
Leipzig is een behoorlijke rit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
10 euro per dag is prima te doen. Alleen wil dat wel zeggen dat het puur een consumer fair is. Dat is aan de ene kant goed omdat jij en ik er ook heen kunnen :*) Maar aan de andere kant zal het waarschijnlijk dus ook niet de plaats zijn waar de grote onthullingen plaats zullen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Topicstarter
Voor de echte onhullingen denk ik ook dat je bij de E3 moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
Of een van de andere grote beurzen. Hoe dan ook maakt het de beurs niet minder interessant, probeerde alleen een beeld te krijgen van wat voor beurs het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Topicstarter
Heel veel van soort gelijke beursen heb je niet in de buurt. Ja de Game hallen op de Cebit.
We hadden in NL de GameXPO, maar of die dit jaar weer komt, weet ik niet, de site staat nog vol met de reclames voor 2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Topicstarter
OKay, ik begrijp dat er weinig Tweakers naar deze beurs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Hey dit kende ik eigenlijk niet. Maar het lijkt me zeer tof. Ik ga het plan overleggen denk ik. Kijken of er wat meer mee gaan. Is het een toffe roadtrip en leuke beurs tegelijkertijd. Foto's zal wel op tweakers verschijnen net als met Cebit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me wel een leuke beurs op zich, maar het is daarnaast weer zo lekker ver weg... Vandaar dat ik ook eigenlijk maar niet er naar toe ga. Als het wat dichter bij huis was en de reis en zo niet zo duur was dan ging ik er zeker wel eens een keer een kijkje nemen denk ik. Power Unlimited Gameplay is ook niet alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-10 21:05
ik kom uit het Noorden van het land en ben misschien van plan om heen te gaan. het is een dikke 500km heen en ook weer terug dus ik trek er 3 dagen voor uit dan. Ik wil echter eerst weten of het de moeite waard is om helemaal daarheen af te reizen.

- Staat Nintendo er met haar Wii??!
- Staat Sony er met haar PS3 en speelbaar??
- Zal de xbox 360 goed voorzien zijn van speelbare games?
- Zal Nintendo en Sony goed uitpakken met een grote dosis speelbare games?

ach hetgene waar het echt aan zal liggen is, of ik op 28 juli a.s zal slagen voor mijn rijbewijs (1ste keer gezakt) Na een maandje rijden moet ik toch wel de trip moeten kunnen afleggen naar Leipzig?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Topicstarter
ik zou het in iedergeval niet alleen doen... het is ook weer dik 500 km terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-10 13:42
cypress3d schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 20:56:ach hetgene waar het echt aan zal liggen is, of ik op 28 juli a.s zal slagen voor mijn rijbewijs (1ste keer gezakt) Na een maandje rijden moet ik toch wel de trip moeten kunnen afleggen naar Leipzig?
Het feit dat je een rijbewijs haalt zegt totaal niks of je goed zelfstandig kunt rijden. Integendeel, je zult eerst een hoop ervaring op moeten doen en dan willen ze het liefst iemand naast jou in de auto hebben zitten. Ik neem aan dat je nog niet een eigen auto hebt? Check dan ook even de verzekering van je ouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

cypress3d schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 20:56:
Weet niet of ze op de E3 ook stonden, maar als ze daar wel stonden, kan je er denk ik wel vanuit gaan, dat ze ook op de GC2006 komen te staan... :)
Op de E3 was er een presentatie van de PS3, dus niet speelbaar, dus verwacht eigenlijk ook niet dat hij speelbaar is op de GC2006...
Mag hopen van wel... Couldn't agree more... :9
Zie hierboven... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik weet niet welke E3 jij gevolgd hebt maar de PS3 en Wii waren beide gewoon speelbaar op de E3.
In hoeverre dit een garantie is voor de GC2006 weet ik echter niet.

Denk dat het tot de Tokyo gameshow redelijk rustig zal blijven.

Van de xbox 360 kan je voor bijna 100% uitgaan van een hoop speelbare games.

[ Voor 15% gewijzigd door fZeroNewbie op 12-06-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

het is een consumer beurs. De kans dat de wii er zal staan is zeer klein.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Topicstarter
NINTENDO of Europe GmbH staat er anders wel.... veel meer spannends hebben ze toch niet om te laten zien dat nieuw is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-10 21:45
cypress3d schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 20:56:

De website in de gaten houden dan maar:
http://www.gc-germany.de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

PencakSilat schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 09:14:
NINTENDO of Europe GmbH staat er anders wel.... veel meer spannends hebben ze toch niet om te laten zien dat nieuw is?
"NINTENDO of Europe GmbH " stond 2 weken geleden op een beurs in Belgie. De ds en GC games waren fun, maar over de wii werd met geen woord gerept :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-10 21:05
ik heb inmiddels mijn rijbwijs, en ga met iemand afreizen met auto naar Leipzig straks:D

kan niet wachten ! :D

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nintendo zal daar naar alle waarschijnlijkheid veel gaan onthullen.

Zoals de prijs van de Wii, launchdatums, en nog 5 nieuwe Wii games. Dit is het enigste event nog voordat de Wii uitkomt (november, oktober) vandaar, tevens gemeld door IGN. Dus Nintendo gaat zeker wel wat onthullen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:40
EA gaat een belangrijke aankondiging gaat doen aangaande C&C3:
At Leipzig, EA will be showcasing the first real-time multiplayer GDI versus Nod match, and there will be a "big announcement" that Mike Verdu thinks "will mean a *lot* to Command & Conquer fans"
Bron: Podcast juli met Aaron Kaufman, community manager bij EA.
http://planetcnc.gamespy....view=FilesCC3.Detail&id=6

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De afgelopen twee jaar ben ik er ook geweest en dit jaar ga ik weer. :)
Op zaterdag is het trouwens extreem druk, als je een beetje rust wil kun je beter op donderdag gaan.

Ik ga met de trein.

[ Voor 6% gewijzigd door Olaf van der Spek op 03-08-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 15:37:

Zoals de prijs van de Wii, launchdatums, en nog 5 nieuwe Wii games. Dit is het enigste event nog voordat de Wii uitkomt (november, oktober) vandaar, tevens gemeld door IGN. Dus Nintendo gaat zeker wel wat onthullen.
Hmmja, verwacht nog niet teveel. Er is natuurlijk ook nog de veel grotere Tokyo Game Show in september waar Nintendo vorig jaar haar Wii-controller e.d. onthulde. Aan de andere kant, de keynote speech van Nintendo is inmiddels aangekondigd met als titel 'Wii prove our promise', wat natuurlijk wel verwachtingen schept.

Minstens zo interessant; later die dag (Nintendo's Keynote is 's ochtends) volgt er nog een persconferentie van, zoals inmiddels bekend is geworden 'Electronic Arts/Nintendo'. Vooral die conferentie lijkt me erg interessant, misschien dat EA een of andere hippe verassing voor de Nintendo Wii in petto heeft.

Ohja, de Leipzig Game Convention is qua formaat e.d. imo totaal niet te vergelijken met iets kleinschaligs als de PU Gameplay of GameXpo (die overigens samen gaan dit jaar) aangezien het veel groter is en het vooral een veel groter pers-gehalte heeft. Denk aan behind-closed-doors presentaties en grote aankondigingen, en keynote-conferenties natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Topicstarter
van af morgen dus!
ik ga zaterdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

schnumi schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 15:37:

Helaas allemaal niet gebeurd... Ze hebben twee spellen aangekondigd en de prijs en datum zijn nog steeds onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:17
Ik ben vannacht teruggekomen, en ik moet zeggen, het was erg gaaf! We hebben veel gezien, te weinig gedaan (wachtrijen ;(), maar het was wel een hele ervaring.

Wij gingen vooral voor Enemy Territory: Quake Wars, wat we een paar keer hebben kunnen spelen :)

Verder veel nieuwe spellen, trailers en zeer leuke stands en natuurlijk mooie booth babed gezien ;)

Overigens hebben we gehoord dat er alleen een presentatie van de Wii in de business hall was, waarbij ze geen exemplaar van de Wii oid aanwezig was.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was er woensdag, op de persdag. Er waren dus niet echt wachtrijen, en je kon vanalles uitproberen. Enige waar je moest wachten was quake wars.

Verder was er wel een presentatie van de wii, gewoon op de nintendostand, alleen was het daar zo druk dat er niemand meer in kon en er zelfs dikke rijen pers net buiten de stand stonden om toch maar iets mee te kunnen krijgen en te filmen van de persconferentie. Als je wilde spelen moest je echter naar de businesshall, en daar was het dan wel weer druk om dat te kunnen doen. Maar de persconferentie zelf was erg gaaf. _/-\o_

Verder was het gaaf om alvast een beetje met bloodelves en lvl 62 characters te kunnen spelen op de blizzard stand, in World of Warcraft: the Burning Crusade. Geen idee of je dat de rest van de dagen ook kon, neem eigenlijk aan van wel. Was in ieder geval gaaf. _/-\o_

Maar eigenlijk is 1 dag niet genoeg om alles te zien en te spelen.

Wat filmpjes van wat geshowd werd, babes en foto's:

http://www.computerhilfen.de/gc2006/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Morax schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:29:
Ik ben vannacht teruggekomen, en ik moet zeggen, het was erg gaaf! We hebben veel gezien, te weinig gedaan (wachtrijen ;(), maar het was wel een hele ervaring.

Wij gingen vooral voor Enemy Territory: Quake Wars, wat we een paar keer hebben kunnen spelen :)

Verder veel nieuwe spellen, trailers en zeer leuke stands en natuurlijk mooie booth babed gezien ;)

Overigens hebben we gehoord dat er alleen een presentatie van de Wii in de business hall was, waarbij ze geen exemplaar van de Wii oid aanwezig was.
Hoe was Quake Wars?

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:17
Ik zal vandaag nog een uitgebreider verslag van van de GC en quake wars schrijven, dus hou het topicin de gaten ;)

Edit:
Ik zal in ieder geval vast onthullen dat ik nu nog ongeduldiger word wat betreft de release ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Morax op 26-08-2006 16:11 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de meest mooi en spectaculair uitziende nieuwe shootergame toch wel crysis van crytek en ea :) Zag er echt heel erg gaaf uit.
Pagina: 1