Toon posts:

Wetenschap: Adverteren in games.. (win een game!!:)

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hé Mensen,

Ik studeer dit jaar af met adverteren in games als onderwerp van mijn thesis. En het mooie is, je kan hier nog een steentje aan bijdragen ook:) Je zou me namelijk erg kunnen helpen door het invullen van een enquête wat ong. 5 minuutjes duurt.

Bovendien verloot ik ook nog eens een gratis computerspel aan iedereen die deze enquête invult!:*)

Alvast bedankt!

Greetz,

Steven

[ Voor 7% gewijzigd door Confusion op 15-05-2006 19:13 ]

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Waarom kan ik bij de vraag hoeveel uur ik NFS MW heb gespeeld in de laatste 5 weken niet gewoon 0 antwoorden?

• Apeiron
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-12 01:15

Apeiron

moonlight sonata

Wat is je stelling?

Adverteren in games moet kunnen, want dit soort sluikreclame is nodig voor de inkomsten van gamedevelopers om het geld dat wordt misgelopen door het illegaal kopieeren van games te compenseren?

Project Kaizo

Verwijderd

Een beetje vreemd dat de games industrie er nu pas mee komt, tevens vind ik dat de game daarmee een stuk realistischer wordt.

• Apeiron
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-12 01:15

Apeiron

moonlight sonata

Dat ligt natuurlijk aan de soort game. Als je een spel als GTA speelt, zijn reclameborden natuurlijk wel realistisch. Maar als ik een game als mario oid speel, dan is het niet erg realistisch als ik opeens reclame zie van coca cola oid. Want mario drinkt geen cola.

Project Kaizo

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Dat is hier dus absoluut niet toegestaan.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.