[Livebox] Connectie Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• albatrosX1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11-2025
Hoi

Ik heb een probleem met mn livebox, ik krijg de configuratie pagina niet geopend.
Elke keer als ik op dat livebox icoontje klik, opent zich IE en laadt ie heel lang, dan krijg ik een 'kan de server neit vinden' pagina te zien...

iemand oplossing?
thx

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:29

breinonline

Are you afraid to be known?

Heb je de livebox correct met de computer verbonden? Wat heb je zelf al geprobeert? Heb je geen ondersteuning van Wanadoo? Bel hen eens, daar zijn ze voor :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• albatrosX1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11-2025
livebox is goed aangesloten, eerst deed ie het, en ik heb ook internet, alleen ik kom de configuratie niet binnen.
bellen help toch niet, komen ze aanzetten met : uw computer is besmet met spyware. elke keer weer. en het is hellemaal niet zo, heb een veilige goed beschermde pctje.

Verwijderd

Met welk IP probeer je op de livebox te komen en gebruik je wireless?

Nog speciale firewall software draaien ?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geen idee wat een "livebox" is. Hier in Overige Hardware dien je toch echt specs te posten van de spullen die je noemt.

Misschien dat in Internetproviders & Hosting wel vanzelfsprekend is waar je het over hebt, maar dan zit je sowieso op de verkeerde plek te posten...

Maar ook daar geldt een beleid, met name op gebied van zelfwerkzaamheid en duidelijke specs. Begin dat maar eens voor jezelf op een rijtje te zetten :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.