Toon posts:

Een tv-zender draadloos

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hej Tweakers,
Ik wil graag het WK op mijn kamer kunnen volgen, maar bij gebrek aan antenneaansluitingen boven ben ik op zoek naar een draadloze oplossing om het tv-signaal te sturen. Het hoeft maar 1 zender te zijn. Ik heb al wat rondgezocht op dit forum, maar kon alleen mensen vinden die alle tv-kanalen door wilden sturen enzo. Ik denk dat het als je maar 1 kanaal hoeft te zien makkelijker is of heb ik ongelijk?

Bedankt alvast

• FLyTE
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-01-2025

FLyTE

Hoe of wat?

Om alle kanalen door te sturen kan je gebruikt maken van de Marmitek Cablelink 75. Dan zit in de zender een tv-tuner die via je ontvanger bediend wordt.

Om 1 zender door de sturen kan je gebruik maken van de Marmitek GigaVideo serie, die je dan aansluit op de scart uitgang van een andere TV.. deze tv moet dan wel op de WK-omroep staan.

En hoeft natuurlijk niet persé Marmitek te zijn..

Pentium Dualcore E2160 - 2 x 1024mb PC2-5300 - MSI G31M - XFX 8800GTX

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-02 21:19
Ik zou als ik jou was even rondkijken bij de conrad. Daar heb je vrij veel van dat soort apparatuur waarmee je tv signalen kunt doorsturen.

Als je vanaf de zendkant een tuner heb staan met een scartuitgang (bv videorecorder), dan ben je het goedkoopst uit.

Bv GIGAVIDEO 45
Bestnr.: 045183 - 89

Prijs slechts 49,95 EUR

Greetz

Carpe Diem

Verwijderd

De Gamma had pas ook een setje alla de GIGAVIDEO 45 in de aanbieding.

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
FLyTE schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:02:
Om alle kanalen door te sturen kan je gebruikt maken van de Marmitek Cablelink 75. Dan zit in de zender een tv-tuner die via je ontvanger bediend wordt.

Om 1 zender door de sturen kan je gebruik maken van de Marmitek GigaVideo serie, die je dan aansluit op de scart uitgang van een andere TV.. deze tv moet dan wel op de WK-omroep staan.

En hoeft natuurlijk niet persé Marmitek te zijn..
Ik heb toevallig dit weekend de cablelink 75 geprobeerd maar wat is dat een bagger product. Het stoort de hele tijd als je er langs loopt. Ook lopen de hele tijd strepen over het beeld. Dit product had ik dus nooit gekocht dat is echt weggegooid geld.

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:59
Je kunt echt veel beter een kabeltje trekken. Die draadloze dingetjes is zoals hierboven gezegd echt zonde van je geld.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Pagina: 1